mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Knerten sover, mannen min og Storebror er ute. Så nå burde jeg vel lagt meg ned og sovet litt..... Men neida... det var egentlig en del mail jeg skulle svare på og her sitter jeg med pc, kaffe og dib. De mailene er jo ikke SÅ viktig. Ha en fin dag!
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 heisann =0) ikke akkurat god morgen her da,hehe sovet?hmmmm,vært nydelig det.her går det i hodepine,og den er knall!!! har fulgt meg siden fødselen,og nå er den migrenesterk.sååå godt at.(skulle tro jeg hadde vært på den festen,hehe) måtte bare inn å lese litt.knærten vil ikke sove,skal bare kose.men det tar søstrene seg av =0) kaffe og pc......himmelsk,en stakkars stund =0) ha en kjempefin søndag du også.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2006 Hadde vært bedre med en skikkelig hodepine om man hadde hatt det gøy i forkant....he he he. Du får ha god bedring håper det blir borte, at du ikke har pådratt deg migrene.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 God morgen! Har akkurat stått opp jeg:-) tonetroll sendte meg en melding og meldingstonen min er lille frøkna som skravler, så jeg trodde jo selvfølgelig det var henne, men hun var oppe i stuen og lekte hun:-) Pappan tok henne opp i morges og lot meg sove leeeenge! Nå er det frokost, så får vi se hva dagen måtte bringe etterhvert:-)
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 hehehe.....=0) skal si deg det at jeg vil heller ha det slik det er nå....(hadde jeg vært på fest,ja da hadde jeg ligget som et slakt....) tenker det blir migrene.samme skjedde sist jeg fikk barn.ga seg ikke før legen hadde gitt meg et trøkk på et punkt i skallen.aner ikke hvor...å typisk,han er ikke her mer....får holde ut til det gir seg.godt jeg kan ta smertestillende.(dunkene minner meg om anlegget til guttungen..dunk dunk dunk,hehehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå