*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Vi er SÅÅÅ nysgjerrig på hva det er inni der, og skal på UL på tirsdag. Er da 14+1. Hva tror dere? Erfaringer?
susan Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 eg har ikkje fått vete det når eg har vore på ul i veke 14..men,ken veit.lykke til:)
oesmamma Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Vi var 12+0 den ene gangen - da sa han at det var for likt og at han ikke kunne se ordentlig. (riksen) UL-legen vår sa at han allerede hadde sett det i uke 9... Men at de ikke sier noe før du er ver den 12. uka - p.g.a. at noen faktisk tar abort p.g.a. kjønn. Når jeg var 16+2 var det ingen tvil - da kunne han se det godt! Så e rjo en sjans for at de kan se det når du er 14+1 ja. Gled deg til UL - er helt fantastisk å se den lille! Og om du får den bonusen å vite hva det blir så gled deg masse over det. Men husk at det vktigste med ul er å vite at alt er ok med den lille.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2006 Å, jeg håper så veldig at vi får vite det. Hvis jeg sier at vi så gjerne vil vite det så kan det jo hende legen leter litt ekstra. Legen er veldig grei, så det kan jo hende....=) Har vært på UL to ganger alt i uke 10 og 12, men da har jeg ikke spurt, fordi det har vært så tidlig.
Diadora31 Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Da jeg var 14+5 i forrige svangeskap fikk jeg vite det var gutt, og det stemte det! Var på privat i den hensikt å vite kjønnet, så hun lette jo godt og lenge...
21.april Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Da vi var på UL i uke 12+5 sa de det var ei jente. Det var samme beskjed som vi fikk på den ordinære ultralyden i uke 19. Ingen ville si noe helt sikkert, men ca 95%. Så dersom barnet ligger slik at man kan se, kan dere iallefall få en slags anelse..... Jeg har følt hele tiden at det blir jente. Lykke til:)
hønepøne;-) Skrevet 15. oktober 2006 #7 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg hopper inn fra 3. tri... Var på UL i uke 15, fikk vite at det var en jente. Men i uke 19 fikk vi vite at det var en gutt. Så jeg anbefaler ikke å spørre om det så tidlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå