Gå til innhold

hei desiree:)


moaas

Anbefalte innlegg

hva er sykehusdietten?????hva inneholder den?

hvor lang tid brukte du på å gå ned de kiloene du har gått ned?????

du har vært kjempeflink!!!!!!!!!!!!flotte bilder på pizco:)

klemm:)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Takk for det. På www.slanketips.piczo.com så ligger dietten ute under dietter. Der står alt du trenger å vite. Jeg gikk ned 30,5kg på 4 mnd. Og har sluttet på den nå, men spiser sundt og en suppebolle i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen:)

brukte du denne sykehusdietten hver dag i 4 mnd uten opphold da???trente du i tillegg??jeg skal prøve den,og starter i mårra...men vet du ka anna jeg kan bruke istedenfor skummet melk?tåler ikke melk:(

klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg brukte den hver dag i 4 mnd. Trente ikke:-( skulle vel gjort det hehe, men det er de3t å orke og gidde.

 

Aner ikke hva du kan bruke istedet for melk. Prøv å følg dietten så eksakt som mulig, men er det noe du ikke tåler så bytt det ut eller dropp det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du tar kalsiumbrusetabeletter og proteinshake i steden for melk + bananene som det står.

Da får du i deg kalium(potassium),kalsium og proteiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann =0)

Jeg er veldig imponert over deg =)

Lurer på noe her : Den suppa,gir den økt forbrenning (selve suppa altså) ?? kan man slanke seg på andre måter enn hele den sykehusdietten,og ta med bare den suppa? Vil man da få litt økt forbrenning fordi om man ikke følger akkurat den sykehusdiett-slankingen :)

Blir veldig takknemlig for svar hvist du vet =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lottemor=0)!!

 

Tusen takk! Det som er bra med suppa er at det kun er sunne grønnsaker. Veldig lite kalorier. Så jo mer en spiser jo mer forbrenner man.

 

Så suppa er det bare å spise. Gjerne som "småspising" når en er "sulten".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,da har jeg begynt på min første dag med sykehusdietten og no står suppa på kok ,så det e spennende det her:)

kan man drikke så mye kaffe og te som man ønsker,i tillegg til vann???hvor ofte kan man drikke sukkerfri juice?

vet du om flere som har benyttet denne dietten og gått ned???

tuuuuuuuuuusen takk for alle svar fra deg!!!!!

klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps...hehe...

r det nå frukt/grønnsaker man MÅ holde seg unna???kan man tygge tyggis???lækeroldrops?masse,masse spørsmål fra meg til deg:)

stor klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggis og kaffe er et must for meg. sort kaffe og ekstra tyggis. den rosa for den smaker søtt hehe...:-)

Hold deg unna druer og banan (men spis banan på banan dagen). Mais o.l skal du heller ikke ha.

 

Ja, suppa er kjempe god den. Jeg krydrer som en gal med pepper hehe.... svetter sikkelig og drikker masse vann. Føler jeg er sunnere da haha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...