Gå til innhold

spørsmål im trening til "danamor"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei.- leser på et innlegg her at du er med på et prosjekt for å trene opp stabliseringsmusklene- vil gjerne vite mer om det og hvor i landet det hiolder på. Kan du sende meg en mail på [email protected] eller svare meg her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann - har ikke vært her inne på en stund, og plutselig så jeg spørsmålet ditt. Prosjektet jeg er med på er i regi av Brit Stuge, fysioterapeut som også har tatt doktorgrad på bekkenløsning. Opplegget går ut på å trene opp stabiliseringsmuskler rundt bekkenpartiet. Hun har tidligere hatt samme prosjekt for kvinner med bekkenløsning og opptrening rett etter fødsel. Nå holder hun på med oss som har hatt bekkenløsning i over ett år.

Opplegget består i at man trener med terapimaster tre ganger i uka. Man får låne terapimaster hjemme, slik at man skal slippe å dra ut hver gang man skal trene. I tillegg blir man fulgt opp av fysioterapeut jevnlig. Såvidt jeg vet har hun prosjektet i Oslo og Asker, men jeg regner med at dette er noe som etterhvert vil bli adoptert av fysioeterapeuter rundt i landet.

Nå har jeg vært med i litt over et halvt år, og endelig begynner jeg å se resultater. Det er fantastisk deilig. Nesten så jeg tør å håpe på å bli gravid en gang til.

Brit Stuge jobber på Fysioterapi a/s på Frogner. Har ikke telefonnummeret her nå,men det går sikkert ann å ringe henne for mer informasjon.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...