Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Min baby er 6 mnd nå og noen på skravlesiden påstår at fullamming etter 6 mnd er egoistisk fra mor sin side.(javel,takk for den) Min baby får pupp hele dagen,men mme før han skal legge seg. Han liker ikke grøt,men han får litt fruktmos og litt middags glas av og til. Han virker rett og slett ikke klar for noe annet og det er dager der han virkelig ikke vil ha noe annet enn pupp og jeg tvinger ikke barnet mitt til og spise noe han bare spytter ut igjen...(?) Spm mitt er,skal jeg følge termin dato eller fødsels dato når det gjelder mat og innføring av nye ting? Først nå at han begynner og skjønne at han må gape når skjea kommer,men han skjønner ikke helt hvordan han skal svelge maten (alt kommer bare ut) Føler at vi trener på spising,men jeg "fullammer" jo på en måte... Er det feil av meg da? Han er jo egentlig bare 5 mnd...
Guttemamma x 3 Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 De sier litt forskjellig. Noen sier man skal gå etter fødselsdato og andre etter termindato. Hvis han ikke skjønner hvordan han skal svelge maten så er han ikke moden for fast føde enda. Ikke stress med innføring av fast føde, han er faktisk bare 5 mnd. (Ikke bry deg om de som sier det er egoistisk å fullamme etter 6 mnd. Det finnes mange rare folk her på DIB)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå