Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 HVordan gjør dere det i år? Bestiller ferdiglagede med bilde dere har tatt av ungen selv, eller bruker dere bilde dere har tatt selv, og klipper og limer og lager egne kort, eller fortgraf eller?
WP-TLogPeanut Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Skal ta bilder selv,fremkalle i stort antall , og klippe og lime Gleder meg
Gayza Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 Tenker jeg lager noe stæsj i powerpoint og skriver ut selv. Blir like bra å skrive ut selv som å bestille fremkalling, og mye billigere.
Duddlidu Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Vil bare kommentere denne anngående hva som er billigst. Jeg har ikke regnet på det med eksakte tall, men om man skal ta fint fotopapir, slitasje og dyrt blekk i betraktning så vil jeg faktisk tro det ikke er særlig billigere å printe ut et stort antall julekort hjemme Det er mange rimelige gode online fototilbud nå. Det brukes Mye blekk til å printe gode bilder på fotopapir.
Beama Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Skal bestiller ferdige kort med bilde som vi har tatt selv.... Er rett og slett møkklei av å skrive kort... Har nettopp skrevet på 70 takkekort fra bryllupet og dåpen... så med julkortene så gjør jeg det enklest mulig... skal ikke ta meg vann over hodet en gang til..
MintCondition Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg tror (til tross for at jeg varmt anbefaler å bruke kortshop.no at vi skal ta et fint bilde, kopiere opp hos en fotobutikk, og så lage kort selv. Ser for meg bildet i et sånt passepartout-kort, og ordne noe pynt på rammen rundt kanskje? Syns det er kjempekoselig både å lage og skrive julekort jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå