Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 Vi fyller jo runde år neste år må skjønne - da fortjener vi barnefri et par dager og en liten skjønnhetsferie - synes du ikke? La nå for guds skyld mannen lese dette;-)
Dream Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 He he he, JAAAA, det synes jeg så absolutt vi hadde fortjent!! Mannen gikk nå akkurat ut m Bamse, men setter fra meg pc`n på stuebordet jeg - bare sånn helt tilfeldig :-))) Dessuten runde år burde jo feires med både kropp og sjel
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2006 Hi hi, flink jente det:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2006 JAAAAAA det gjør vi virkelig;-))
Dream Skrevet 14. oktober 2006 #6 Skrevet 14. oktober 2006 Her var det liten respons fra gemalen, - "jeg går å legger meg jeg" - dårlig timing kanskje?? Vi gir oss ikke med det, god tid til å modnes ihvertfall. Får vel ta senga på nakken jeg også - Sov godt damer
Gummelillan Skrevet 14. oktober 2006 #7 Skrevet 14. oktober 2006 Natta! Flere swom må køye snart. I dag fikk jeg sove leeenge. Stygt redd for at en slik "gave" ikke kommer to dager på rad ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2006 Natta på deg - håper du får noen timer før Even våkner:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 14. oktober 2006 Sove godt Gummelillan - hvis du kniper øynene hardt igjen og lager lette snorkelyder så kanskje kanskje......;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå