Gå til innhold

VIL DU NED I VEKT? DA HAR JEG KUN ET GODT RÅD SOM HAR FUNKET PÅ MANGE MINE VENNINDER:)


Lillegull og spiren

Anbefalte innlegg

hei alle sammen:)

 

ikke lett å bli kvitt disse kg,,men det er faktisk mulig..det handler om å ville,motivasjon,trim,og rutiner...da kommer man lang,,,veldig langt:)

 

jeg kan skrive langt,,men jeg prøver å skrive dette enkelt og greit..

det som er viktig når man skal ned i vekt,,er å få opp forbrenninga,,og det gjør man med å legge om kostholdet,spise flere måltider om dagen,og 30 min trim..

 

jeg har hjulpet flere venninder,,,og de har gått ned mange kg..men man må ta seg selv i nakken å ta uke for uke og skrive dagbok for vekt og dato.

 

 

her kommer noen tips:)

 

FROKOST KL 08:00 F.EKS. 2 GROVE BRØSKIVER MED MAGERT PÅLEGG,ET GLASS MELK,GRØNT PÅ MATEN OG EN HALV FRUKT

 

FRUKT KL 10:00 F.EKS EPLE

 

LUNSJ KL 11:30 .F.EKS KYLLING SALAT,ELLER 3 KNEKKEBRØD MED MAGERT PÅLEGG OG EN GULEROT

 

FRUKT KL 13:30 F.EKS PÆRE

 

MIDDAG KL 16:00-17:00. 1 POTET,200 GRAM KJØTT,MASSE GRØNT

 

FRUKT KL 19:00 F.EKS APPELSIN

 

KVELSDMAT: 20:00-21:00 3.KNEKKEBRØD MED MAGERT PÅLEGG.

 

det handler om å spise magert,sunt,frukt,protiner, osv,,

 

tenk de to ganger om før man putter det i munnen..

 

en kake stykke her og et lite her blir pluttselig til en stor kake..

 

spis magert som kylling,fisk,leverpostei,osv---spis så masse grønnsaker du vil til middag,,og få i deg 2 liter vann om dagen..hvis du drikker et glass til alle måltidene og noen utenom blir det bra:)

det renser kroppen og kommer ut som urin,,

begynn f.eks på mandag,,kjøp inn magert pålegg,,groft brød og bruk f.eks lørdag som en kosdag..da kan su spise hva du vil:)

 

trim er også viktig...så gå minst 30.min tur ute etter jobb,skole osv,, og øk etter hvert:)

 

håper dette kan hjelpe noen og at noen blir innspirert.

 

det handler om å ta seg selv i nakken og gjennomføre målet..man kan hvis du vil:)

 

lykke til..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Supermum01

Lurt å ikke gjøre ting for vanskelige, for da blir det litt tøft å sette i gang. Jeg prøver å spise 5 små måltider om dagen. Frukt er visst ikke et fullverdig måltid, men hvis du legger til 5-6 nøtter (f.eks. mandler) vil det blir fullverdig. Det skal vissnok alltid være litt protein, karbohydrater osv ved hvert måltid for å oppnå skikkelig forbrenning.

Spis 1 brødskive eller 2 knekkebrød med magert pålegg til hvert måltid. Så mye grønt du vil til hvert måltid. Maks 2 frukt pr dag (yoghurt og juice regnes som frukt) til måltid. Ingenting bortsett fra vann, utenom måltidene.

I tillegg til dette har jeg tatt 80-100 sit-ups nesten hver dag mens poden sover, og jeg skal si det hjalp på magemålet! Og så gå småturer så ofte du har tid/lyst, med litt tempo.

Og så skeier jeg ut på lørdager, akkurat som du sier - eller en annen dag dersom jeg vet det er bursdag eller andre festligheter.

 

Søsteren min gikk ned 10 kg på et halvår vha denne måten, så jeg håper jeg også får det til.

 

Først må du begynne, så kommer motivasjonen av seg selv, når du ser vekta reduseres gradvis.

 

LYKKE TIL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...