Gå til innhold

Er det noen som vet litt om Paris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skal snart gifte meg, og trenger noen tips til en god frisør og fotograf. Det er under en måned til, Alt annet er ordnet. Det hadde jeg satt veldig pris på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg skal også gifte meg i Paris og lurer på de samme tingene som deg! Er ikke før i mai da.. Så har litt tid på meg :) Lurer litt på hotell jeg da.. Har du funnet et romantisk hotell?

Skrevet

Det er ikke så dumt å begynne å lete nå. Tiden går veldig fort, og plutselig så er dagen kommet!!! Jeg har funnet brude buketten. Hotellet er så som så med. Hadde tenkt til og ligge over på Paris Hilton hotellet, bryllupsnatten. Men dropper det siden forloverene ligger på et annet hotell. Holder på med å ordne frisør og fotograf. Men det er ikke bare bare! Skulle gjerne ha vært i Paris noen måneder tidligere, for og ordne dette. Skriv noe om du vet noe:)

Skrevet

Jeg har som sagt ikke bestillt hotell enda, men det er vel mulig å ringe hotellet for å høre om frisør o.l? Det er jo greit å ha frisør i nærheten av hotellet kanskje? Jeg er på hotell jakt nå... Har lyst å bo i latiner kvarter /st.Germain området.. Har vært der før. og synes det var helt supert.. Skal ikke ha sånn super fancy hotell... Men ikke rønne heller liksom... :) Har du tenkt på å leie noe form for transport den dagen dere skal vies?

Skrevet

Heisann. Beklager for at jeg er så treig til og svare! Tenkte at min forlover og jeg skulle ta en taxi og min kommende mann og hans sin forlover skal ta egen taxi. Vi ankommer Paris dagen før, slik at vi kan få ordnet transport da. Har du tenkt på det da? Har du fått ordnet med bukett? Du har en stor fordel ved at du har vært der før, for det har ikke jeg. Har du funnet ut noe om frisør og make-up?

Skrevet

Tror det blir taxi på oss også.... Har ikke undersøkt noe i dag... Satser på å fa litt hjelp av hotell personalet... Men har ikke bestemt meg helt for hotell enda heller . Har et par alternativer. Bukett hadde jeg i utgangspunktet tenkt å ta med meg fra Norge. Kommer til Paris torsdagen, og vielsen er jo fredagen, så de holder seg jo et par dager . Tar den med i håndbagasjen. Når er det dere skal reise? Forstod det slik at det var rundt en måned til? Er veldig interessert i å bli holdt oppdatert om hvordan det går med dere osv ! Har du en mail adr? Min er [email protected]. Skal gi en lyd hvis jeg kommer over noe lurt i nærmeste fremtid. Hva har dere forresten tenkt å gjøre etter vielsen? Vi hadde tenkt å gå direkte på en restaurant å spise en god lunch, i finstasen, så gå tilbake på hotellet å slappe av og gå ut å spise og drikke på kvelden igjen. Har funnet en internet side over de mest romantiske restaurantene i Paris, http://www.gayot.com/restaurants/bestof/bestof/paris.html

Skrevet

hei!

ville tatt kontakt med noen store frisørkjeder her i norge jeg, de har nok mange de kjenner til i paris, og er sikkert villige til å hjelpe!!

Skrevet

Tusen takk for tipset. Det skal jeg prøve på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...