Gå til innhold

Hva ser jeg er det en Bærums gjeng som treffes her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er kontigente? ;O)

Jeg er 36 år og bor på Stabekk m mann og barn på 2.5 år. Treffes dere med el uten barn og er det mulig å bli "vervet" som medlem ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, fra å være en særdeles eksklusiv gjeng på kun 3 stykker, så ensomme at Follogjengen tok oss under sine beskyttende vinger, har vi virkelig blitt populære ;-)

Vi går på babysvømming sammen hver onsdag (vi er alle 3 i permisjon med barn født i april/mai 2006). Utover det har vi treff i ny og ne, foreløpig på dagtid med babyene våre på slep, ja. Du har sikkert begynt å jobbe igjen? Slå deg med på DiB-festen den 17. november da vel så blir du kjent med en hel haug hyggelige damer hvorav da opptil flere fra Asker&Bærum!

Skrevet

Akuratt ! - Ja da er jo dattern min 2 år eldre enn deres (født april 04)

Og nei jeg har ikke begynt å jobbe igjen .... Dvs gjorde det , men vi fant ut efter 2 mndr at da måtte vi ansette en "logestikk ansvarlig" i heimen samt skaffe oss en haug nye armer så nå er jeg hjemmeværende og leker at jeg heter Magda på dagtid. ;O) ha ha... Magda gjør husarbeid, matinnkjøp, ærender for mannen og ser på Dr Phil !!! HO HO HO ... ok man blir litt tussete av å gå hjemme altså :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...