Gummelillan Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 Sambo og jeg skal jo kose oss i Riga snart og i dag fikk jeg bestilt spa-behandlinger! Hørte stygge historier om at folk som har vært der nå i høst slet med å finne ledige salonger så det skulle IKKE denne jenta erfare, nei! Gikk inn på nettet etter anbefalinger fra forretningsforbindelser og fikk bestilt både manicure, pedicure og massasje - en halv dag på salong venter meg ;-)))))) Gleder meg som en unge!
MAJA-67 Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Nå ble jeg ikke noe særlig misunnelig da. Dette høres helt perfekt ut. Akkurat det jeg trenger... Dette må jo være noe for "syklubben" min. Vi diskuterer stadig hvor vi skal, men det tar år mellom hver gang vi kommer oss noe sted. Hva må du betale for behandlinger og hotell? Fly kan vi vel bestille via Norwegian, eller har du andre tips? Når du er tilbake håper jeg vi får referat. Ha en fortsatt fin lørdagskveld!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 DIn heldiggris;-)) Jeg vil også til Riga og få massasje!!!
Dream Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Dette hørtes helt nyyyydeliig ut. Ønsker dere en fantastisk deilig og avslappende tur. Nyt det - og så håper jeg vi får et lite referat fra turen da )
Gummelillan Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg reiser businessclass på sambos bonuspoeng, jeg da ;-) Men både Norwegian og Baltic Air har mange billige flyavganger. Tror Riga har blitt veldig populært nå i høst så det var ikke såå mye ledig og billig i månedene fremover, men mye billig til våren. Hotell finnes i veldig mange prisklasser. Også her har vi valgt å fortsette på å bo på det hotellet som sambo skal være på den uka likevel og det er nok ikke av de rimeligste, men mye billig å finne på restplass.no eller rigahotels.com. Spa-behandlinger finnes veldig mange steder for en svært rimelig penge. Rimeligst er det visst ved kysten en halv times kjøring utenfor Riga. Jeg har derimot bestilt inne i byen og prisen var på ingen måte avskrekkende. For den pakken jeg bestilte og som da varer i over 3 timer betaler jeg ca Nkr 650,-. Reiserapport skal bli ;-)
Karomamma Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 GOD TUR!! Må bare signere på de andre her - heldiggris!! Jentegjengen har faktisk Riga som et alternativ for neste tur. Vi hadde egentlig bestemt oss for Palma, men Riga kom opp på forrige samling og vi undersøker saken. Vi har vært i Amsterdam, Barcelona og Dublin de siste gangene... Referat fra Riga forventes altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå