Gå til innhold

Mindre symptomer etterhvert?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er 7 uker på vei i dag. De siste to dagene har imidlertid graviditetssymptomene mine avtatt en del. Har vært veldig oppblåst i magen, hatt mensmurringer, vært ekstremt trøtt, hatt ømme pupper, osv., men nå føler jeg meg nesten symptomfri (bortsett fra ekstrem tørste og trang til syrlig mat og drikke..).

Er dette normalt? Blir glad for svar hvis noen er i samme situasjon. Er litt småengstelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine symptomer går veldig av og på føler jeg. Idag er jeg trøtt og ikke så vonde pupper. Igår var jeg ikke særlig trøtt, men mer vondt i puppene. Venter på kvalmen jeg da....Er litt kvalm men ikke til å spy av. Spydde mye sist, så jeg føler liksom at det er et sikkert tegn....Men hadde vært greit å slippe da. To svangerskap er ikke like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! I dag har jeg mer symptomer igjen, så det går tydeligvis litt opp og ned. Er også litt småkvalm for første gang, er 8 uker på vei i dag.

Trodde kanskje jeg skulle slippe unna kvalmen når den ikke hadde dukka opp til nå, men neida.. Får bare håpe det ikke blir så mye værre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De teller litt ulikt... du går i 8 svangerskapsuke- altså 7+1, 7+2...... ;) Godt at du har fått symptomene på plass! Heheh... ikke noe kjekt å gå å bekymre seg... men syns å huske at det var litt svingninger da jeg gikk med min første- kjenner det nå også- enkelte dager er jeg gaaaalkvalm, andre dager går d ganske bra. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...