blond Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 Hvor mye synes dere det er greit å bruke på bursdagsgave til vennene på ca 4 år?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Vi kjøper for rundt en 100 lapp. Ikke mer. Av og til har det hendt at vi har kjøpt for mindre også. Har en sønn på 5 og sånn har dt vært bestandig. Vi snakket med andre foreldre også, og la oss på den prisen.
PrinsesseSjefen Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 her er det ca 50 kr. Ikke alltid like lett å finne noe "fornuftig" til den prisen, men det går an å gå sammen om noe. Har det som en slags uskreven, men vel diskutert regel i 1. og 2. klasse.
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 rundt 100 kr. er det barn jeg er fadder til eller har et godt knyttet bånd til legger jeg meg på 2-300
Korse76♥ Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Ca 100 kr er vanlig i våre omgivelser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå