Gå til innhold

Hvor vanlig er det at de "surver" når de er 15 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på 15 mnd er ofte frustrert synes jeg. Men jeg har jo ikke noen barn fra før så jeg vet jo ikke hva som er vanlig... Han pleier å peke og si æh, æh når han skal ha noe, med en gang han ikke får det som han vil begynner han å pipe som en liten gris (hihi) eller storgråte. Dette skjer igrunn en del ganger i løpet av dagen.... Han er jo egentlig en blid og god gutt, men de siste månedene har det gått mye i dette.

Han har begynt i barnehage også, for halvannen måned siden. Han brukte lang tid på tilvenningen der. Er vel egentlig ikke helt konfortaber enda. Han gråter når vi leverer, og vil helst bare være hos den ene "tanta" på avd. Han er generelt veldig skeptisk til fremmede, sånn er han bare....

Ble mye dette, men vil bare høre om det er noen fler med erfaringer på dette her?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Dette høres veldig kjent ut. Vår sønn er 14,5 mnd og han er en bestemt liten kar, jeg har heller ikke barn fra før. Jeg synes jeg ser sånne tendenser på at han er bortskjemt men kanskje det bare er en fase de er i nå da?prøver iherdig på å unngå å få en bortskjemt unge:-)Her hjemme er det skap og skuffer som teller, alt skal åpnes og tas ut av hele tiden...jeg flytter han vekk og da blir han altså så rasende...men jeg er konsekvent.Nå har jeg innsett at jeg må gå til innkjøp av sånne barnesikringer på skap og skuffer, før jeg blir gal:-)

Min sønn har gått i barnehagen siden han var 12 mnd, men levering går greit og det har det forsåvidt gjort hele tiden.

Vi får håpe det er en fase:-)

Jeg gleder meg sånn til jeg kan forklare han ting ordentlig, prøver å ikke bruke ordet "nei" for ofte, tar han heller vekk og prøver å aktivisere han med ting han har "lov"til å leke med.

Skrevet

Ja, vi får håpe det er en fase...Synes deter litt tidlig med trassalder også, er ikke den oftest ved to - års alder?

Lykke til videre:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...