Gå til innhold

Er jeg en dårlig mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 19 år, og har behov for å være litt ung iblant...men jeg kommer meg sjeldent ut...er jeg en dårlig mor hvis jeg går ut i kveld, selvom jeg var ute i går?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI.. det er du ikke... alle mødre må få gå ut å kose seg litt uten barna.. det er kanskje litt dum spørsmål fra deg... hva er det som gjør deg til dårlig mor visst du går ut en kveld????

Skrevet

Nope, syntes ikke det! :)

Men mens vi er inne på temaet - når gikk dere ut for første gang etter at babyen kom? Jeg savner litt å ta en tur ut med jentene, men foreløpig så er jo Emilia alt for liten!

Skrevet

Lillemann er nå 3,5 mnd og jeg har enda ikke vært ute. Har separasjonsangst ;) Men så bor ikke så mange av venninnene mine her heller da, de som bor har babyer selv... Savner ikke å drikke, men hadde vært kos med en jentetur ut :) Men jeg tror ikke jeg hadde vært så morsomt selskap, hadde snakket om lillemann hele tiden, og ringt hjem ;)

Skrevet

Jeg har faktisk ikke vært ute ennå, traaaaagisk! Jenta mi er 11 mnd!!!!!!!

Herregud, høres jo helt nerd ut, he he ;o)

Men jeg er alene m henne da, så da blir det jo litt vanskeligere... hun har vært ganske avhengig av mamman sin på kveld og natt, men nå går det endelig bra og jeg er klar for en bytur!!!! :o)

Skrevet

Jeg kommer meg nok ikke ut før om lenge jeg heller, så helt nerd er du nok ikke Mulan! ;) Jeg savner egentlig ikke å drikke heller.. Og kan vel egentlig ikke si at jeg savner å være alene med jentene - har tross alt bare vært mamma i to uker, hehe! Har nok ikke tenkt meg ut med det første, nei.. Klarer ikke å la jenta mi sove alene i senga si engang jo, tihi!

Skrevet

He he nei det skjønner jeg godt mami!! ;o)

Behovet for litt festing og alkohol kommer nok om noen mnd ;)

Viktig å kose seg masse med lille bebisen den første tiden, går jo så fort uansett. Savner det jeg... utrolig hvor mnd flyr... men barna er jo alltid fantastisk nydelige, og ikke minst morsomme!!! :)

Men den første tiden er spesiell, så nyt den alt du kan!! Regner med du gjør det!! :)

Skrevet

Åja, jeg bare koser meg! Kan ligge å se på hun en hel dag, hehe.. Hun er bare så herlig! Lille grisevalpen min, tihi! Du skjønner det - hun grynter! Det er kjempe morsomt, hehe!

Men ja, tviler nok ikke på at behovet for litt festing kommer snart.. Kan ikke akkurat påstå at jeg var en hjemmeperson før jeg ble gravid,hehe! Litt synd er det å ikke kunne dra ut på byen når jeg endelig fyller tjue! Men alt i alt, så vil jeg faktisk mye heller være sammen med datteren min! For ja, tiden flyr.. Nå har jeg jo "bare" vært mamma i 2 uker, men syntes at det var i går at jeg fødte! Skjønner liksom ikke helt hvor disse to ukene har blitt av, hehe!

Skrevet

Nååååmmen grynter hun, så søtt!!!! :) Hjemmesiden deres er jo så fin da :) Nydelig liten Emilia!! :o)

Trenger nok en liten fylle-kule i ny og ne selvom vi er mammaer, må jo tenke bitte bitte bitte bitte bitte (osv tuuuuusen ganger!!!!!!!!) litt på seg selv også, he he!!

Har forresten lagt deg til msn jeg :o)

Skrevet

Ja jøss, selvom vi har blitt mødre så betyr ikke det at vi skal sitte i en krok med spindelvev hengende rundt oss, tihi! Er lov til å ta seg en fest i ny og ne! :) Men jeg er jo, som deg, alene.. Er liksom ingen pappa som kan sitte hjemme en kveld! Men, men.. Får ta det der når den tid kommer! Har ikke smakt alkohol siden.. Ehm.. Nyttår! Kan tenke meg at det ikke skal mere til enn èn øl før jeg står på bordet å danser, liksom..

Å, flott! :) Da kan vi jo snakke litt der! :)

Skrevet

nei du er ikke en dårlig mor i det hele tatt...

mami jeg gikk vel ut når snupps var 3-4 uker tror jeg.. men det var ikke så morro som jeg hadde trodd... savna isabellllllll minnn

Skrevet

nei er da ikke en dårlig mor....

jeg var første gang ute da sønnen min var 8mnd, er alene uten noe støtte fra far så gjør ting litt vanskeligere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...