Gå til innhold

Koster det noe å leie kirken???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt litt på det...

Man betaler jo ikke noe når man har dåp, men når man gifter seg, må man betale for kirke, prest og organist???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er gratis så lenge det er en kirke som enten du eller mannen din hører til. Skal dere giftes i en kirke som ingen av dere har tilknytning til så koster det gjerne noen hundrelapper.

Skrevet

Vi må betale 3000 for leie av kirken og 1100 for presten siden vi ikke skal gifte oss der vi sokner.

Skrevet

Hei,

vi må betale 3450,- for kirken. Tror det er med organist og prest.

Skrevet

Det er i kirken der jeg og sambo "er" så da regner jeg med at det blir gratis:) Håper det:)

Takk for svar:)

HI

Skrevet

når vi gifter oss der vi hører til (for å si det slikt) da følger vel organist og kirketjener med?

Skrevet

leie av kirken er gratis

man må betale for leie av prest: og det er ca 1500 kr

organist går innunder kirken

hvis man vil ha en annen prest eller organist så koster det også å leie kriken.

men hør med de som tar i mot din bestilling av kirken de kan hjelpe deg mer enn noen

Skrevet

Er dette nytt ?? Har aldri hørt at man må betale (med mindre det er i en kirke man ikke sogner til)

Skrevet

mann betaler ikke noen viss mann gifter seg i den kriken en sokner til. Alle andre kirker må en betale for, er forskjellig priser fra kirke til kirke.

Skrevet

må en betale for presten uansett?vi skal gifte oss i kirken vi hører til,de ssa ikke noe om dette da jeg bestilte kirken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...