Gå til innhold

Er dere flinke til å trene å svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke veldig langt på vei, men prøver å trene et par ganger i uka, men jeg merker jeg har mer lyst til å slappe av å kose meg nå enn det jeg gjorde før.

Nå er ikke jeg noe kvalm (enda) så det er ingen unnskyldning heller ...;)

Jeg tenker jo på at det er greit å være litt i form i mnd som kommer og ikke minst til fødselen, att forskning sier at det er bra med moderat trening.

Hvordan er det med dere jenter, er dere flinke?

Fortsetter under...

er 12 +6 og har akkurat vert på min første trening på lenge kjempe godt og få ta i litt men så er eg over kvalmen endelig. har ikke kommet på tale og starte med noe sont for 4 uker siden :):) tror det er kjempe lurt og trene vist en er form til det... men press dere ikke til noe

Annonse

Jammen er det godt å trene også når man først er i gang, fikk sparka meg opp av sofaen i dag så jeg rakk en time på helsestudio før det stengte, veldig fornøyd etterpå da.

Jeg tenkte også som deg keisersnittnr3 at jeg skulle ut å gå en times tid, alle monner drar, frisk luft får man også! :)

pleide å trene 4 ganger i uken,men nåi syvende uke,klarer jeg det ikke,jobber som en helt,(med eldre pasienter) og det er ganske tungt i seg selv,og kvalmen ikke minst,satser på at når kvalmen gir seg,skal jeg på trening igjen..GLEDER MEG.

Eg trenar også 3-4 gongar i veka, men med mindre intensitet enn før. Føler meg litt teit som går i halvt tempo på ellipsemaskina, men det betrar seg vel når eg får ein mage som viser kvifor *hehe* Føler også at eg har litt meire lyst til å berre kose meg og slappe av, men eg får jo masse energi av treninga også då! Men har ikkje vore kvalm til no (5+3 i dag) så eg orkar jo trene. Greit å halde seg i form, men stressar ikkje så veldig med det (MÅ ikkje fare på trening 3-4 gongar i veka liksom)

Det er helt merkelig, men jeg har masse energi. De to andre svangerskapene har jeg sovet uendelig mye og tvunget meg selv til å trene. Nå trener jeg 5 ganger i uka, som vanlig. Herlig!

Jeg får bare håpe at kvalmen ikke tar meg, jeg er bare 7 uker på vei..

Annonse

Jeg trente ikke før jeg ble gravid og føler det blir litt sjokk for kroppen å sette igang nå, men har begynt å bli flinkere til å gå tur, går ca 5 ganger i uka i raskt tempo + oppoverbakker sånn at jeg blir svett. Det får holde for kroppen min som ikke er vant til det engang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...