ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 hei..hei.. jeg er 10+2 nå..jeg er ikke dårlig i det heletatt...har vonde brystvorter, og magesmerter innimellom,som varer i 30sek.. men ikke noe mer enn det..jeg er sjelden syksyk,sjelden vondt noe sted..nesten aldri vært kvalm i mitt liv..har vært gravid i 6 uker før,men dette blir den første.. men dere som ikke var dårlig,det gikk bra?det nurket dere har nå har det bra??jeg er redd for at det er noe galt..alle snakker om at alle har det så ille og at det er et positivt tegn..men jeg har det ikke ille,jeg har det bra..er det negativt??åå...mye forvirring..legen min sier det er veldig fint at jeg ikke har vondt..noen som har noe svar??
Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Heisann, jeg var desverre en av de som var veldig dårlig, men jeg vil svare likevell. Selv om du ikke er dårlig så vil det ikke dermed si at det ikke går bra. Dette er så forskjellig fra person til person, og fra graviditet til graviditet. Noen har ikke noen plager i det hele tatt, men det går bra for det:) Prøv å kos deg med den lille du har i magen og vær glad for hver dag som går uten plager:)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2006 tusen takk for svar..jeg tror ikke vi har mye plager og sykdommer osv i denne familien...å svangerskap i denne familien tror jeg også har vært fine for alle..så håper jeg bare er heldig..takk=) lykke til du...
Amelia*Okt06+juni09* Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg var i superform i de 2 første trimesterne, var ikke kvalm en eneste dag og hadde ikke vondt noe sted bortsett fra ømme pupper og litt mensmurringer de første 5-6 ukene. Nå sitter jeg her og har 10 dager igjen til termin, så tror ikke du skal være bekymret!! Lykke til med svangerskapet, nyt det!
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har og vært i knallform hele sv.skapet, eller hvertfall frem til nå, uke 30, og alt er bra her!!! Nyt det!!
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 14. oktober 2006 #6 Skrevet 14. oktober 2006 Hei! Jeg var frisk og rask i 1. tri, er det fortsatt. Vi skal bare være glade for at vi slipper spying og andre plager i starten. Jeg er 29 uker på vei nå, masse liv i magen og koser meg fortsatt!! Lykke til videre:)
DiddiDaddi Skrevet 14. oktober 2006 #7 Skrevet 14. oktober 2006 Du skal bare ta det helt med ro, det betyr ingenting at du ikke er dårlig!! Jeg var ikke dårlig i det hele tatt, merket egentlig ikke at jeg var gravid - formen var helt topp ) Det snudde seg plutselig da jeg nådde uke 20, så bare nyt det mens du kan! Kos deg videre, og lykke til!
Skrømti Skrevet 14. oktober 2006 #8 Skrevet 14. oktober 2006 Hei. Fikk så lyst å svare deg, for du tenker akkurat som jeg gjorde i begynnelsen ( og fortsatt, nesten). Jeg merka ingen ting til at jeg var gravid, var akkurat som før. Magen kom dessuten seint, og jeg kjente liv ganske seint også. Men alt er ok! Du skal bare være glad for at du er frisk og i fin form. Nå er jeg 36+1, og er fortsatt frisk som bare det. Blir fort anpusten, det er det hele+ halsbrann... Kos deg videre i svangerskapet du!!
Grigri m/3 gutter Skrevet 14. oktober 2006 #9 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg var av de heldige som ikke var kvalm eller uvel i de to første trimestrene. Jeg hadde noen negative symptomer som at jeg frøs, hadde ikke så stor matlyst, og ømme bryster, men det er jo ingenting å klage over. Nå er jeg ferdiggått 35 uker og bekkenet skrangler, og det er det verste med det hele. Hadde jeg ikke hatt vondt i bekkenet og korsryggen hadde jeg hatt et drømmesvangerskap! Jeg tenker allikevel på at jeg var heldig som slapp kvalme og spying for det er det verste jeg vet. Babyen har det bra, han er stor og fin og rører på seg ofte, og det har ikke vært noe galt. Bare sett pris på at du er blant de som ikke får alle symptomene i boka!
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 14. oktober 2006 #10 Skrevet 14. oktober 2006 jeg hadde ingen symtomer på at jeg var gravid. ikke nå heller. bare bekkenløsning.. ikke kvalm,ingen ømnme bryster, ikke do gåing. ikke noen ting... flere ganger jeg lurte på om jeg var gravid:) hehe er nå i uke 33 fortsatt ingenting. bare litt oftere på do. og alt er perfekt:) den lille gutten vår er kjempe sterk. både i hjertet og i kropp. av og til kjennes det ut som han holder på å sparke seg ut:) hehe
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 14. oktober 2006 #11 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har ikke vær noe kvalm i det hele tatt, og det har gått bra hitills iallefall.. Hvert svangerskap er forskjellige. Så om du ikke er eller har vært dårlig så får du bare prise deg lykkelig... Vi i kke dårlige har vært kjempe heldige
Herkules Skrevet 14. oktober 2006 #12 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har hatt et kjempe fint sv. skap og var ikke dårlig i det heletatt. Ble fryktelig frustrert over kommentarer som at masse symptomer er bra, siden jeg hadde en SA hvor jeg heller ikke var plaget i sv.skapet(14 uker) Tenkte jo derfor på dette de første ukene. men sitter nå her md en nydelig gutt i armene Lykke til videre i svangerskapet det er bare bra at du har det fint nyt det!!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 14. oktober 2006 så koselig at alle dere har tatt dere tid til å svare...tuuuusen takk!! nå føler jeg meg gravid!! hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå