Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Sjekket nettopp sidene mine hos Lånekassen... Jeg har fått fullt stipend for dette skoleåret - 60 000 kr !!! Jaaaaa Fikk også 16 000 kr da lillemann ble født, og fikk omgjort over 18 000 kr av lånet mitt til stipend Så herlig !!! Det lønner seg å søke Endelig kan jeg være med å bidra mer hjemme, ikke bare sambo Stå på krava
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg får også fra lånekassen,men jeg har da virkelig ikke det som hovedinntekt... Lurt og ha en jbb før man får bar,da får man fødselspenger hver mnd..
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 ikke alle er like smarte som deg vettu anonym! *blæh* Bra du får fra lånekassen HI!!! )
Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Nå har jeg da faktisk en jobb som jeg har permisjon fra... En jobb jeg har hatt siden jeg var 15.... Får fødselspenger hver mnd, men det er ikke akkurat mye å klare seg på... Vil ikke leve å sambo. Nå har jeg råd til skikkelige julegaver i år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå