Gå til innhold

Slett Gullis innlegg om at babyen min skal dø


FrkVissVass

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt vanvittig at noen kan skrive noe så jævlig som dette! Støtter deg 100% Eva!! Det bør gjøres noen grep mht denne "Gulli" dama som åpenbart slenger ut sånne vanvittigheter over en lav sko!!!! Går ikke ann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det... jeg trakk meg bare ut fra hele tråden, dama er syk og gal. hun eier ikke skam, tenk å sitte der med en nyfødt baby å slenge rundt seg at babyene til andre skal dø. Dette er 3. eller 4. gangen hun sier det, det er så jævli det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun skal ha alle til å slikke seg oppetter baken, og hvis noen sier henne imot rabler hun helt og kaller alle fete og stygge og går i personangrep om at babyer og fødende skal dø.

Går det ikke an å bli kvitt henne????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Eva her.Har klaga til moderator...

 

Eva vil bare si deg at prøv å heve deg over dama.Uansett hvor vondt det gjør.Jeg missta pappaen min i kreft i juni.Etter ett helvete for å si det mildt...Da får jeg slengt fra gulli at hun er glad pappa døde for det fortjente jeg.....

hebbie fikk slengt til seg at hun håpte babyen døde også....

Trodde vi var kvitt gulli jeg nå.Nå når hun hadde født.Om hun har født da...Kan begynne å lure på om hun egentlig har vært gravid og babyen døde...Så hun tippa over.

 

Klag i vei, men ikke ta det personlig inni deg..Forstår du hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker det der Idefix. Fikk helt ståpels på armen den gangen over hva hun sa til deg... For ett ondskapsfullt troll. Slem og fæl, fysj for ei kjerring.

Jeg hadde å håpet vi var kvitt henne, men så heldige skal vi ikke være. Jeg er glad dere andre her inne er så flotte damer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må bare heve oss over.Men jeg må ærlig innrømme at siden mannen min er datamann.har vi tenkt litt på hvordan vi skal få huka den dama der.Halve slekta mi bor foressten i tromsø..Om det er derfra hun er :0)

 

Glad det finnes slike som deg her inne også :0)

Snart ferdig jeg..da blir det nok lite tid på bimming her i gården...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier hun er fra nordens paris, er ikke det tromsø? trodde det jeg...

hadde vi nemlig funnet hvem hun er slik at hun ikke kan gjemme seg bak et anonymt nick hadde vi kanskje fått fred her... Sjukt at hun skal få drive på sånn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulli herjet inne på BIm når jeg var gravid også, og nå ser jeg hun dukker opp på dinbaby innimellom. Jeg unngår å svare henne, til og med når hun endelig greierå skrive normale innlegg med spørsmål om sin nye baby.

 

Mitt råd er å la være å gi henne oppmerksomhet, hun er ikke god...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...