Gå til innhold

Skal dere ha sanger i selskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall,hvilke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha

Velkomstsang fra oss

Tale - brudens far

Tale - brudgommen

Sang fra brudens forlover

Tale fra brudgommens forlover

Sang - brudgommens mor

Sang fra bruden

Takk for maten tale - tror det blir brudgommens onkel

Så blir det sikkert noen sanger og taler fra resten av selskapet også, før takk for maten talen, men det avtaler de direkte med toastmaster.

Skal ikke ha sånne ferdige sanger, hvis det er det du mener, med mange gjester blir middagen sikkert lang nok uansett.

Sangene fra bruden og brudens forlover får vi hjelp til på www.sangogtalehjelpen.no

Har tidligere fåt hjelp til sang til navnefesten der og var kjempefornøyd.

Siden brudgommen ikke er vant til å holde tale, tror jeg han ber om hjelp også, men det får jeg ikke vite noe om.

Skrevet

jeg tenkte på sånn ferdig sanger,er ikke så flinke til å synge vi.....:)

men er det bare enkeltpersonene som skal synge,eller lager de sanger som alle skal synge sammen?

Skrevet

De skal lage sanger som alle skal synge under middagen. Jeg tror man får akkurat det man vil. Til navnefesten fikk vi en flott sang på melodien Lykkeliten.

Og for at alle skal kunne melodiene, velger vi noen kjente sanger (barnesanger), som alle kan. Forloveren min og jeg bestiller samtidig, så da bestemmer vi hver vår melodi.

Skal si fra til toastmaster, slik at ikke flere lager sanger på de samme melodiene.

Synes det blir litt kjedelig med bare taler i bryllupet, men jeg vet at det er noen som bruker det også.

Skrevet

hadde vært morro med sanger i stede for taler!

tusen takk for tipset:)

Skrevet

vi skal ikke ha

Skrevet

vi har sagt ifra at vi ikke ønsker noen sanger. det er ikke helt vår greie:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...