Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Vi skal ha Velkomstsang fra oss Tale - brudens far Tale - brudgommen Sang fra brudens forlover Tale fra brudgommens forlover Sang - brudgommens mor Sang fra bruden Takk for maten tale - tror det blir brudgommens onkel Så blir det sikkert noen sanger og taler fra resten av selskapet også, før takk for maten talen, men det avtaler de direkte med toastmaster. Skal ikke ha sånne ferdige sanger, hvis det er det du mener, med mange gjester blir middagen sikkert lang nok uansett. Sangene fra bruden og brudens forlover får vi hjelp til på www.sangogtalehjelpen.no Har tidligere fåt hjelp til sang til navnefesten der og var kjempefornøyd. Siden brudgommen ikke er vant til å holde tale, tror jeg han ber om hjelp også, men det får jeg ikke vite noe om.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2006 jeg tenkte på sånn ferdig sanger,er ikke så flinke til å synge vi..... men er det bare enkeltpersonene som skal synge,eller lager de sanger som alle skal synge sammen?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 De skal lage sanger som alle skal synge under middagen. Jeg tror man får akkurat det man vil. Til navnefesten fikk vi en flott sang på melodien Lykkeliten. Og for at alle skal kunne melodiene, velger vi noen kjente sanger (barnesanger), som alle kan. Forloveren min og jeg bestiller samtidig, så da bestemmer vi hver vår melodi. Skal si fra til toastmaster, slik at ikke flere lager sanger på de samme melodiene. Synes det blir litt kjedelig med bare taler i bryllupet, men jeg vet at det er noen som bruker det også.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2006 hadde vært morro med sanger i stede for taler! tusen takk for tipset:)
Jenny-penny Skrevet 15. oktober 2006 #7 Skrevet 15. oktober 2006 vi har sagt ifra at vi ikke ønsker noen sanger. det er ikke helt vår greie:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå