Gå til innhold

Hjelp, hjelp!!!! (depositum)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere hvordan det er når man har betalt depositum for en kjole (4000 på kristins brudesalong)? Kan man få tilbake dette depositumet om de ikke har bestilt kjolen enda? En uke siden jeg "bestemte meg", men er blitt så usikker..... uff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betalte dep. på en brudekjole for en stund siden . Jeg kikket likevel på andre kjoler og det ente jo selvfølgelig med at jeg fant en annen jeg heller ville ha og dep. jeg betalte for den første fikk jeg ikke tilbake. Jeg vet ikke om du får tilbake dep. du har betalt, men jeg ville nok prøvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...