Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Vet dere hvordan det er når man har betalt depositum for en kjole (4000 på kristins brudesalong)? Kan man få tilbake dette depositumet om de ikke har bestilt kjolen enda? En uke siden jeg "bestemte meg", men er blitt så usikker..... uff.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg betalte dep. på en brudekjole for en stund siden . Jeg kikket likevel på andre kjoler og det ente jo selvfølgelig med at jeg fant en annen jeg heller ville ha og dep. jeg betalte for den første fikk jeg ikke tilbake. Jeg vet ikke om du får tilbake dep. du har betalt, men jeg ville nok prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå