Gå til innhold

Hvor langt vil dere si jeg har kommet? Er litt spent selv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en mens 4 juli, en helt vanlig en. Den 20 juli fikk jeg igjen menstruasjonen. Da var det jo bare 16 dager siden sist den startet. Den mensen jeg hadde den 20 varte ca i 1 uke, men var veldig liten i forhold til vanlig, og jeg hadde ikke vondt i magen heller, som jeg pleier å ha de første dagene.

Legen min har gått ut i fra den 4 juli, men jeg selv er litt usikker.

Enten så er jeg 12+1 i dag, eller 14+3

Har fått UL time 10 nov. Kan dem og vil da være enten 16+1 eller 18+3. Kan dem se kjønnet hvis jeg bare er 16+1? Har veldig lyst til å vite hvilket kjønn det er.

Ville vite forrige gang også, men da klarte dem ikke å se noe, da var jeg i uke 19 mener jeg å huske. Men hun ville ikke vise seg fram...

Håper noen kan svare meg, vet jo at ingen kan vite sikkert. Men noen som vil dele erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finner de ut på ultralyd, er jo 2 uker det er snakk om og de vokser mye på den tiden.. Selv hadde jeg 3 uker mellom min og legens termin, men fikk ny termin på ul. de måler jo hvor stor den er og regner seg frem hvor gammel den er da!!

Skrevet

aner ikke helt, men hvis ul blir tatt for tidlig så kan du være heldig å få ny time:)

har nå vært hos annika to ganger allerede + skal dit en tredje gang snart ettersom bildene blir så mye dårligere sist (enda jeg er gått ned nesten 20 kg og det burde være enklere og se) og fordi vi er så uenige om terminen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...