Muffinsmamma Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Gutten min har tydelige problemer med magen, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å hjelpe ham. På dagen virker alt bra, han får mm ca 9, 12, 15, 18 - også legger han seg for natten halv sju-sju, våkner da vanligvis ca 23, så 02, og et par ganger til før vi står opp i sju tida. Den siste uka er alt litt snudd på hodet. Han er ikke så lett å legge lenger, og jeg må amme ham i søvn ofte. Ikke alltid jeg får ham til å rape heller. På natta er han urolig, og når han først våkner tar det laaaaang tid å få ham til å sove igjen. han liksom brekker seg litt og gulper, fiser masse og han har ikke bæsja noe særlig siden søndag. På dagen virker han ganske fornøyd, og gulper ikke like mye. Nå ikveld har jeg plutselig måttet amme ham 3 ganger i løpet av 2 timer før han endelig roet seg og sovnet ved puppen. Begynner å bli litt sliten. Er alene m ham akkurat nå og når han våkner omtrent hver time blir jeg nesten gal. Noen som kjenner seg igjen?
Murmeline Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg ville prøvd å sette dette innlegget på ammedebatten jeg, de som er der er kjempeflinke på å svare bra&raskt. Det er ikke økedøgn dere holder på med da? (har ikke peiling egentlig, men hyggigere amming osv..) For snuppa mi er det ikke så heldig å amme i søvn, nettopp pga manglende rap etterpå. Hvis du må amme han i søvn, hva med å avbryte måltidet underveis for å rape litt? Før han sovner liksom..
*Annemor* Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Har han fått tenner???? Min gullgutt har også en periode hvor han er vanskelig å legge, er urolige etc og nå spesielt i og med at han får tenner.... Jeg ga han i kveld en stikkpille slik at han ikke har vondt og ihvertfall får sovnet. Når det gjelder mm så kan du aldri gi for mye, noen babyer er bare mer glupsk og da kommer noe opp igjen. Min prins sutter og sutter nå ettersom han klør i gummene og da svelger han mye luft, så da får han og vondt i magen i tillegg. Uansett, ikke lett når de ikke vil sove og når de virker misfornøyd og når vi som mammaer føler vi ikke kan hjelpe.... Du får ha lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå