Gå til innhold

kjenner jeg spark utenfra allerede nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 18 uker på vei og kjenner små "dult" utenifra helt nederst på magen. er førstegangs. det kan vel ikke være spark jeg kjenner? :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være ungen det! Kommer an på hvor mye polstring du har utenpå hørte jeg jordmoren si. Så hvis du er tynn fra før, så kan du kjenne det utvendig litt tidligere enn hvis du har litt å gå på..

Husker ikke ekstakt hvilken uke jeg var i da vi kjente det utenpå sist jeg. Men var nok rundt 21-22 uker.

Skrevet

Det kan det være! Jeg ville lagt meg ned på rygg og lagt hånden på magen. Hvis du kjenner dult innenfra samtidig som du kjenner dem utenpå, er det sikkert den lille!

Jeg kjente det før ul forrige gang, en gang mellom uke 17 og 19 tror jeg.

Skrevet

okey er ganske tynn til vanlig, når jeg ikke er gravid liksom..syns det virker helt sprøtt jeg:) kjenne spark utenfra allerede, tida går fort altså :) var på UL i uke 11, å da hadde dem vel sett om jeg var lenger på vei enn jeg er? ? ?

Skrevet

var på UL i uke 11, å da hadde dem vel sett om jeg var lenger på vei enn jeg er? ? ?

HI

Skrevet

Det hadde de nok gjort ja ;0)

Men jeg synes det er normalt at du kjenner det nå, mange som gjør det! Kjempegøy da.

Skrevet

Ja, er nok spark du kjenner! Jeg kjente noe i uke 14/15 og uten fra ikke lenge etterpå. Nå er det "party" nedi der hver dag...hehe...(er i uke 23 nå)

Skrevet

Jeg kjente det slik du sier det i både første og andre svangerskap, faktisk i uke 17/18 i første og i uke 15/16 i andre... det er ganske sprøtt i grunnen, men egentlig så konkret at man ikke er i tvil, bare det at tanken er så uttrolig grensesprengende!

I begge de første svangerskapene mine lå morkaken bak, og når livmoren endelig la seg "opp" var det nesten ingenting imellom barnets hule og "outer space"... Det var et bredt nok møtepunkt nede i lysken, og jeg i min tvil la meg på rygg og kjente og kjente både innenfraog utenfra og til slutt lå jeg med hodet i 90 grader og kunne se det også!! Da jeg kom på UL hadde jeg allerede kjent det i iallefall 2 uker!

Du kjenner nok spark ja ! Grattis!

Skrevet

Vi kjente det for første gang rundt den tiden vi også. Det var jo veldig sporadisk, men det hendte det kom et lite dult, spesielt om kvelden når jeg lå i senga.

Skrevet

ei jeg kjenner kjente bevegelse allerede i uke 12. så joda, fult mulig at du føler dult innenifra. jeg er ganske stor.. kjente ingen ting før i uke 20. men nå sparker han (?) som bare det.. :o)

Skrevet

Jeg kjente også spark i uke 18. Helt nederst i magen,nesten helt nede ved hårfestet. Lurte veldig på om det var bebisen jeg kjente den gangen, og fant fort ut at det var det. Så det er nok lille knøttet du kjenner :-) Nå er jeg i uke 25 og tøtta hopper og danser der inne, morro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...