lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Er det vanlig at pusten til en baby på bare noen dager er veldig ujevn? Plutselig hiver han etter pusten, også puster han rolig, også går pusten kjempefort... varierer hele tiden. Jeg blir så bekymret av og høre på, men det ser ikke ut til at det plager han... Håper på svar!!!!
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Sånn var min og, og er det enda litt... Er nok helt vanlig
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2006 godt og høre... blir jo så engstelig for alt. Takk! Skiftet forresten nick..
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 vel mathias e 2 mnd nu å puste litt ujevnt, av å til kjempe fort å av å til virke det som han holde den litt for å så puste som en gal igjen når han e gla! å helt stille igjen når han sovne ortli inn
Luca Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Ja, det er helt vanlig. Husker ikke navnet på denne tilstanden, men alle barn har det. Det er vel mest i fasen for å sovne og oppvåkning det er tydeligst. Jeg har 3 barn, men syns det er så guffent at jeg har sjekket med lege og HS for hvert barn:-) Tenker at DENNE gangen er det noe unormalt med pusten, men det er jo ikke det...så slapp av, det går over:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå