Desemberprins kom 20des :) Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg måtte flytte bryllupet til 28 juli i stede for 4 august. Har bare booket kirken,sambo sin forlover er kokk,så han vil høre med han angående alt det der,men jeg vil ikke at de to skal kokkelere og holde på med det der i bryllupet (sambo er kokk også). På mandag skal jeg og ei venninne til Ski for å titte på kjoler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå