Gå til innhold

dere som er alene med 2 barn??


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 1 sønn i bhg nå og betaler 2000kr pr.måned..har en sønn på 8mnd som jeg hele tiden har trudd jeg ikke har råd og ha i bhg,sjekket på nav sine sider hva man får i barnetilsyn,noe jeg ikke har nå pga at jeg er hjemme med podem.. ca 3700kr månden,det betyr at om jeg søker minsten inn i bhg så vil jeg betale mindere i bhg enn jeg faktisk gjør nå,vil jo også få søsken moderasjon..

til mandag skal jeg rundt på kontorer og forhøre meg..

jeg er arb.ledig og vil søke jobb,kos og være hjemme men gått siden jeg fikk 1.mann som snart er 3 år..ikke morro i lengden nei..

 

da håper jeg på plass på samme avd som storebror,men ikke lett og få plass så sent på året vel.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i landet bor du? I oslo er det ikke søskenmoderasjon!!!

Skrevet

Skjønte ikke helt hva du lurte på....?

 

Men, du får dekket 64 % av utgiftene til barnahagen.. Det står oppført en maxpris på nav sine sider som ett maxbeløp man kan få.

(De som bruker dagmamma får også denne stønaden)

 

Det er ikke alle kommuner som har søskenmoderasjon, men her hos oss har vi 30 % på plass nr 2.

Jeg hadde stønad til barnetilsyn for begge mine da de gikk i bhg begge to, og når guten min hadde ett år i sfo mens jenta mi gikk i bhg. Fikk dekket 64 %

 

Ble du noe klokere?

Skrevet

Nå er de vel ikke søskenmoderasjon det er snakk om, men det finnes det også i Oslo. Det er det overalt. Minimum 30 %, noe det også er i Oslo.

 

 

Skrevet

Det er pålagt å ha søskenmoderasjon med minimum 30 %. Det er pålagt fra statlig hold og ligger inne i overføringene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...