Gå til innhold

Melken lekker ut hull i brystet :))) Sinnsykt :) (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en uke siden ble det oppdaget en diger kul i brystet mitt. Vi ville undersøke den for det kunne være begynnende brystbetennelse... Ble sendt fra KK til mammografisenteret og de ultralydet kulen, samt ga meg antibiotika... Vel, nå i går på kontroll var den kulen borte. Men de fant to andre kuler som de ville ta prøver av... Mest sannsynlig er det amme-forandringer som gjør disse kulene,men greit å få dem undersøkt... Vel, og nå til poenget:

I går hadde jeg super-melke-spreng... Med det resultatet at melken virkelig tøt ut sprøytestikket etter undersøkelsen og hele kvelden...Det rant og piplet ut der, alt ble jo vått, og jeg måtte skifte kompress hele tiden... Ammepupper er snodige :))) Seriøst sykt å titte ned på brystet sitt og se melken renne ut 5 cm fra brystvorten din....Ut huden liksom....

Skal forresten gi en lyd ang resultat av undersøkelsen, får svar på tirsdag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, jeg har også hull i puppen :-) to hull i høyre pupp, flere cm utenfor brystvorta. Og det kommer melk ut av dem.

Aner ikke hva det er for noe, for ingen har stukket med nåler der. Lurer på om det enten er noen slags ekstrabrystvorter eller (mer sannsynlig?) at melkeganger og sånn passerer veldig nær huden og når det sprenger velger den kjappeste veien ut.

Har flere barn som jeg har ammet, og den ene (husker ikke hvilken engang *flaauu* ) tok kjempetak mange miil fra vorta. Søvnig mamma merket ikke at det var feil og det kom masse melk derfra i ukevis. Litt jøkki.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...