Gå til innhold

Ang. det å få flere barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 1 fellesbarn, mannen min har 2 særkulls på 8 og 9.

Ønsker meg flere barn, men "passer ikke" nå, pga jobb/karriere etc, dessuten er det krevende som det er med en liten og to større annenhver uke.

Imidlertid er jeg fyllt 33, mannen min er 37, føler at vi ikke kan vente for lenge når vi er såpass gamle....

Så er det jo det med økonomi og plass da...

Det er en jo en avveining, redd for at toget skal kjøre hvis vi venter for lenge...

Synspunkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig synes jeg man bør lage de barna man vil ha før man fyller 37 - det er jo aldersgrensa for fostervannsprøve så vidt jeg vet...?

Skrevet

tull&tøys. Flere barn får man når man har lyst på og har overskudd til flere barn. Ikke av skrekk for at man skal få lyst på og ha overskudd om noen år når man er noen år eldre. Folk lever lenger i dag enn tidligere, mange får barn senere - og 33 og 37 er ikke aldre å bekymre seg over. Slapp av! Fostervannsprøven (38 år) er også bare en prøve. Det kan like gjerne være noe galt før det, eller ikke noe galt lenge etter det. Min mor var 47 da hun fikk meg, og min farmor var 46 da hun fikk faren min... det har jeg aldri opplevd som noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...