*CN* Prinsen miiin<3 Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Hei! bare lurte på noe jeg ikke kan spørre jentene om! Syns dere dama er like sexy år hun er gravid så når hun ikke er det? håper på svar! føle meg ikke så altfor sexy! Håper på svar!
mokka_ Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 ja nå vart jeg nyskjerrig på svar fra menn/guttene her...!! vil også vite svar;P
Zummi Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 Siden jeg kjefter når samme innlegg (sikkert ved en feil) havner på pappadebatten også så... Klart vi synes det. Gravide jenter har en egen glød og er på sitt mest kvinnelige Ting må ofte planlegges litt mere og gjøres annerledes, men du verden som det er verdt det
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg synes ikke at jenter er mindre sexy når de er gravide. Men jeg synes heller ikke at man blir mer sexy. Men absolutt mer vakker og med en mye større varme.
Aleksandra Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Er jente selv, men mannen min virker like tent nå som før, er høygravid. Håper det hjelper litt.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Høygravid dame er ikke helt greia mi liksom, selv om det er noen som har fetisj på det område..men dama mi er jaggu mer sexy når hun er gravid alikevel, ikke på grunn av magen,men oppførsel og tankegang gjør at hun er mer sexy.. kanskje at hun gjør seg litt til sånn at jeg ikke mister lysten? ikke vet jeg, men det funker jævla godt hvertfall
GwSw Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 hva kan være finere enn ei dame som venter ditt barn?? jeg er ikke pappa selv ennå, men vi skal prøve nå. hun har fra før ei datter på 2 år, verdens nydeligste jente!!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 Det finnes ikke noe som er så sexy som en gravid kvinne ! Deilig mage, faste pupper, renere hud, vakrere hår og ofte mere kåt. Dette er mere enn tre ting på en gang ! En gravid kvinne som bærer sitt barn med stolthet, ansiktet stråler Det synes jeg er virkelig sexy. Finnes det noe mere kvinnelig en ei gravid jente ? Men akk så vanskelig å sjekke opp :-)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #9 Skrevet 24. november 2006 Renere hud???? Hørt om hormonkviser??? hihi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå