Vrimle Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Noen som har noen gode gavetips til gutt som blir 4år? Noe spesiellt noen vet kommer til å bli satt pris på/brukt?
☆Gudlo☆ Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Hva med et spill? Elias spillet er jo kjempe populært..? Det tror jeg passer for 4 år og oppover...
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Hva med lek og lær spill til pc (superpoppis hos min 4 åring i allefall), finnes lek og lær hefter også. Bøker og spill er alltid populært. Og superhelt leker! Batman, Superman, Spiderman. Stæsj fra filmen Biler er sikkert bankers. Ungene rundt om er helt ville etter Lynet (hoved"personen") og ønsker seg alt som er av effektene til den filmen. Lydbøker? Lego. Har egentlig inntrykk av at alt bortsett fra klær og sko faller i god jord i den aldern.
2mine, 2 dine å vår på vei:-) Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Lego kan man vel aldri få nok av!? :-)
2 gutter hurra! Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Hos min 4 årig er Geomag det helt store. Sånne staver og kuler som er magnetiske og som han kan bygge forskjellige ting med. Han så reklame for det på Cartoon for enstund tilbake, og ble helt i hundre når han så det i lekebutikken. Han fikk en eske da, og har siden kjøpt 2 esker selv for oppsparte penger. Ser når naboguttene er på besøk her så er det det de leker med. Tror også at det er noe han kan holde på med i noen år i og med at han stadig kan lære seg nye teknikker og nye ting å bygge. Men må ha noen esker for at det skal bli gøy.!! Har også lekt mye med playmo og safari, Lego har ennå ikke slått an hos min 4 åring.
wicky Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Lego er kjempe pop her om dagen og bøker med bokstaver/figurer som kan limes inn i bilde. Og så er han skikkelig glad i å leke med små figurer!! Og litt med biler og thomas toget og V-smile!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå