Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Hei! veit jeg ikke har noe å gøre inne på dette forumet:P hehee... men bare lurte på noe jeg ikke kan spørre jentene om! Syns dere dama er like sexy år hun er gravid så når hun ikke er det? håper på svar! føle meg ikke så altfor sexy! Håper på svar!
Zummi Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Du sier du har skjønt det men så har du det ikke likevel? Jaja, ikke alle er i stand til å lese hva som står i toppen på forumet. (Hint: Gjett hva forumet "far svarer mor" er tenkt til?) Ja så klart synes vi det, om ikke enda mere sexy slik som det utstråler kvinnelighet
*CN* Prinsen miiin<3 Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 såg ikke far svarer mor forumt før du sa det jeg! sorry, skal ikke skje igjenn!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Hei du! Jeg kan jo bare svare for min egen del, ikke for alle andre mannfolk. JEG blir iallfall like kåt på jenta mi. Synes hun er deilig med store pupper og at det er også deilig at hun har har fått litt ekstra kilo over baken!
Prexide - 19 februar:D Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Hellu, det tror jeg ikke du trenger og tenke på Samboeren min er gravid og terminen er 19 februar^^ (jippi=D) Men, jeg syns hun blir deiligere og deiligere for hver dag som går!!!!! Den nydelige kroppen hennes tenner meg bokstavelig talt med en gang jeg hører ord som f.eks "gravid", er vell vanlig for dere jenter og tro dere blir "mindre sexy" når magen og rompa vokser men det er heelt feil;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå