Gå til innhold

Antrekk til forlover, hvem betaler???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt dårlig sammvittighet over at min forlover må betale kjolen sin selv. Men alle sier at det er vanlig at de gjør det.

Betaler dere for antrekkene til forloverene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal du ikke ha .. Tror det er mest vanlig at forloveren betaler klærne og alt annet selv. Min skal i alle fall betale selv.

Skrevet

Min må nok betale det selv. men jeg skal betale frisør og sminkør, slik at vi kan sitter der å kose oss ilag på bryllupadagen før kirka:)

Skrevet

Forloveren min betaler antrekket sitt selv, men jeg skal betale frisør.

Sambo sin forlover skal kjøpe skjorte selv, mens vi betaler leie av vest (leid lik vest til forlover som til brudgom).

Skrevet

Takk for svar. Det var godt å høre. Da trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet lenger.

Skrevet

Tror nok det er vanligest at forloverene betaler sine egne antrekk, ja. Mine skal ihvertfall det. Men vi betaler frisør for henne og hun får en fin gave etterpå.. (Også betaler vi reise og opphold for henne (og alle de andre) til københavn der bryllupet skal være...)

Skrevet

Hva kjøper du til forloveren din?

Skrevet

Jeg har kjøpt et charm-armebånd i gull, men en brudepar-charm...

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Forlover betaler selv, betaler heller ikke noe annet for henne. Gave har jeg heller ikke tenkt hun skal få. Spanderte mat når vi var og kikket på kjole ellers så har jeg ikke tenkt hun skal få noe. Har heller ingen krav til hvilken kjole hun skal ha osv...

Skrevet

Så lenge du ikke har et bestemt ønske for hva klær de skal ha på seg er det vanlig at de betaler klærne sine selv. Hvis du derimot vil at de skal ha et bestemt antrekk da bør brudeparet betale for klærne.

Skrevet

Du skal ikke ha dårlig samvittighet for det!!! Et bryllup er dyrt nok som det er om vi ikke skal betale for andres klær. Vi betalte ikke for antrekk til våre forlovere. I stedet lagde jeg et smykke til min forlover som takk for hjelpen. Ikke så dyrt for meg, og hun synes det var veldig gøy å få noe jeg hadde laga. Finnes mange fine eksempler på panduro.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...