Gå til innhold

Slanking og trening


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei jenter, her sitter jeg å håper at jeg er gravid nå, men samtidig så skulle jeg jo ha gått ned en del da veit dere, så da har jeg lyst til å diskutere litt med dere, er det skadelig med normal slanking, ligge på rundt 1000kalorier om dagen, og er det skadelig å trene normalt, litt styrke og litt utholdenhet?

Tar mer enn gjerne i mot argumenter/synnspunkt i både possetiv og negativ retning.

Snakes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann. vis du nå er så heldig å er blitt gravid da bør du slutte å slanke deg, men å spise sunt å være i aktivitet ar bra. akkurat den slanke delen bør man ikke tenke på når man er gravid, for babyen må få i seg nok næring til å vekse. men det vil jo ikke si at du trenger å spise hamburger osv.gå inn på greteroede.no der står det sånn ca hvor mange kalorier du bør ha i deg om dagen når du er gravid. ellers bør du ha i deg 1200kalorier sånn ca, så ikke kroppen går over til spare modus. lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler deg ikke å gå på 100 kcal dagen om du er gravid..:)

 

Jeg ligger på 1900 kcal dagen, og fikk beskjed fra 2 ernæringsfysiologer å gå opp 300 kcal ekstra for at barnet skal ha næring..

 

tren yoga eller pilates.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...