Gå til innhold

Lillegutt....ikke så liten likevel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille baby på 1mnd er kanskje ikke så liten likevel.

Igår var vi sammen med en babyjente som er nøyaktig 14 dager eldre en gutten min, og forskjellen mellom dem var enorm...

Jeg som synes at tassen min er så bitteliten oppdaget at sammeliknet med den lille frøkna minnet han mest om en kjempebaby..*ler* Hans hang til å henge i puppen har åpenbart hatt en effekt. Det var litt rart å måtte justere synet, og se at han kanskje er stor for alderen...

(Har nå begynt å bruke str. 62 i klær)

Trøsten får være at sammenliknet med de tre andre barna her er han fremdeles bare en liten ert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at det er flere som fostrer kjempebabyer ;-) Gleder oss til å se den lille, store babyen på mandag!

Skrevet

Er visst dunderdråper jeg forer ham med.....*ler*

Vi ser frem til mandagen vi også. Og siden "lillegutt" er den yngste som kommer, regner jeg med at han er den minste også....*ler* Det er jo godt for mammahjerte,t som ikke vil at babyen skal vokse så fort.

Når det gjelder lungekapasitet, tror jeg han overgår de fleste... Temperamentet er det ingenting å si på.

Skrevet

Kjenner igjen ønsket om å beholde de knøttsmå babyer lengst mulig ;-) Jeg var på kurs i går på jobb og en kollega av meg hadde med sin lille sønn på 3 uker. Han var jo bare bitteliten og såååå søt da. Helt rart å tenke på at for ikke mange månedene sine var det min lille prinsesse som var så liten....?!

Skrevet

ååå....Jeg er faktisk fullt istand til å bli babysyk igjen...*ler* selv om jeg heldigvis skal ha baby en stund til.

Siden dette er vår siste, er jeg nok mer en gjennomsnittlig besatt av å nyte tilværelsen.

Hvor gammel er prinsessen?

Skrevet

Hun blir 6 måneder neste fredag. Men ble født 6 uker før termin så egentlig skulle hun jo ikke ha vært mer enn 4 1/2 mnd nå, men er kjempestor!!! På 5 mnd kontroll var hun hele 8,7 kg og var 67 cm lang.. Bærer ikke spesielt preg av noen premature fødsel her, nei ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...