Gå til innhold

Venter barn i april/mai - bryllup først???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som kan spille inn på dette. Jeg og min herligste gutt skal ha barn i slutten av april/beg av august - og er overveldet! Det skjedde litt raskere enn planlagt, men vi gleder oss masse og, ja, er rett og slett superlykkelige! Ønsket var opprinnelig å gifte oss først, men det ble ikke slik. Nå er jo det mest naturlige å bare glede seg over at man får en liten baby snart og nyte tiden, men så begynte jeg å tenke på om det ville være koselig å gifte seg først? Blir det stress? Eller blir det bare alle tiders? Noen som har synpunkter på dette?? Blir veldig glad for innspill .)

Hilsen lykkeligst i hele verden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde tenkt å gifte oss før vi fikk barn. Men så ble jeg uventet gravid, og da ble til at vi giftet oss da jeg var 5.mnd på vei.

Nå valgte vi et veldig enkelt bryllup på alle måte. Men det gikk greit på alle måter.

Og det var veldig koselig å være nygifte da vi ble foreldre. Kan anbefales!

Så jeg hadde gjort det samme hvis jeg skulle valgt på nytt. Pass bare på å ikke lage deg mer stress enn nødvendig.

Uansett hva dere velger - lykke til!!

Skrevet

Vi gifta oss med berre to mnd planlegging først og det gjekk KJEMPEFINT! Eg trur ikkje det hadde blitt eit betre bryllaup med lengre planleggingstid. Det viktigaste er jo berre å hive seg rundt, lage ei liste og berre gjere det! Det er ikkje meire stress å lage i stand eit bryllaup på kort tid viss ein er innstilt på det!

Vi bestemte oss for å gifte oss fordi mannen min ikkje fekk studentvisum i Noreg i tide (dette var Høgskulen sin feil, og ikkje fordi han er ulovleg eller noko, han kunne godt fått visum, men Høgskulen var så treige med å gje han plass) - så då han kom til Noreg (2. sept) hadde vi allereie byrja planlegge bryllaupet (15.okt)

Bestilte kyrkje, kjøpte kjole og sendte ut invitasjonar 6 veker før bryllaupet, men alle gjestane visste at vi skulle gifte oss (vi hadde eit lite bryllaup med 22 gjestar), så det var ikkje noko problem. Elles bestilte vi restauranten og hotell og slikt berre to veker i førevegen, og det gjekk heilt fint!

Alt har jo litt med innstilling og gjere, og det er jo masse enklare å planlegge eit bryllaup med få gjestar enn eit svært bryllaup. Men vi gjorde det billeg og greit, og heilt nydeleg! :) Og i dag har vi papirbryllaup!!

Vi skal også ha eit skikkeleg meksikansk bryllaup neste gong vi reiser "heim" til Mexico. Hadde tenkt å reise til våren, men vi får sjå om vi kanskje ventar til bebisen blir født. Då får vi storbryllaup, men dette skal foreldra hans ordne (men vi betalar alt) så stressar ikkje med det! :)

MASSE lykke til uansett kva de bestem dykk for. Eg trur fint at de vil klare å kaste dykk rundt og få igang eit bryllaup i februar/mars eller noko. (Har ei venninne som også hadde eit "hastebryllaup" - og gifta seg fire dagar før termin! Det gjekk også heilt supert!)

Skrevet

hei!

vi ble også gravide litt tidligere enn planlagt i forhold til bryllup. VI valgte å vente med bryllupet til etter babyen var kommet til og blitt litt større. 6 månder.

Om du skal ha bryllup før eller etter er vel mest hva du selv ønsker, jeg ville veldig gjerne være tilbake i mach-vekt før jeg giftet meg (med tankte på kjole og bilder osv.) Og jeg har liksom bestandig forestilt meg hvordan jeg skulle se ut som brud og det var ikke med kul på magen;-)

itillegg er de første månden med smått gjerne litt tøffe og da er det deilig å få bli nyforelsket igjen etter et bryllup;-) jeg var itillegg veldig dårlig under svangerskapet og dermed hadde det ikke akkurat vært drømme situvasjonen for meg.

vet ikke hvor stort bryllup dere planlegger, men det kan jo være lurt viss dere velger å vente til etter babyen er kommet å gjøre unna alt dere kan før den kommer så har dere bare alt kosen igjen;-)

håper usansett dere får en drømmedag, hva dere enn velger:-)

Skrevet

Men venninna mi som gifta seg fire (!) dagar før termin ser heilt fantastisk ut på bileta! Dei har dei finaste bileta, med kvit kjole og diger kul! :) Nydeleg!

Skrevet

Vi skal gifte oss til våren, og er prøvere.

Regner med at det går helt greit om vi er så

heldige å ha barnimagen på bryllupsdagen :o)

Skrevet

Hei igjen, og tusen takk for tilbakemeldinger :)

Jeg ser jeg skal ha barn i slutten av april/beg av aug...det skal selvfølgelig være slutten av april/beg av MAI...;)

Vi titter litt etter hus/rekkehus nå også, så vi får kanskje ta en ting av gangen. Jeg tror ikke det praktiske er det største problemet, men kanskje å ha nok tid til å glede seg :) Tenker litt på etternavn til minsten også.

Litt koselig å være gift sånn sett..Tenke, tenke ...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...