Gå til innhold

Brumm!!!


Tullemor1 & Gullemitt :-)

Anbefalte innlegg

Ja da skal jeg opp til legen min og få litt opplæring på å stikke.. må få litt forklaring på dose osv.. starter jo til søndag..

Har mensen kommet??? dette blir kjempespennende fremover..

Aprilmor, fio, har også min msn adr. hvis du har dem da hehe

 

Er sååå glad det er helg nå, og gleder meg så til min kjære kommer hjem fra jobb i dag, har ikke sett han hele uken.. og jeg har ikke tenkt å gjøre noe i helgen, bare kose meg og slappe av å lade opp til å stikke :-))) så blir det jo ultralyd den 23 okt.

Veldig godt å ha noen å vente sammen med... så skal i også på samme sted, er jo helt utrolig.. Vi må bare håpe at vi kommer sammen der nede..

 

STOR KLEM FRA MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lille venn!

Ja var nok deilig å få mannen hjem. Ja 1 uke er lenge.... Aldri vært borte fra min mann så lenge jeg... hi hi...på 9 år...hi hi. Gleden er nok stor nå:o)

 

Ja tenk, du skal begynne å stikke på søn!

Den jævla mensen har ikke kommet ennå.... Ringte ciconia idag. Må ha blødd i 3 dager før sprøyte start, så skal ringe de når den kommer. Om den ikke har kommet til tirs, skal jeg ringe alikevel. Så ser jo dårlig ut at vi reiser samtidig da..... Får jo se da. Kanskje jeg ikke skal stikke så lenge som deg:o) Ja ja det vet en jo aldri.

 

Skal du stikke selv? Mannen min har satt sprøyter på meg de andre gangene. Er greit. Jeg holder et godt tak i magen, stikker den ene neglen litt mot magen, så kjenner ikke stikket så godt. Er å anbefale. Ikke noe å grue seg til. Jeg grudde meg sånn første gang..... "vent litt" sa jeg hele tiden. Så satt vi oss forran tv, mannen min ba meg se på tv når han skulle stikke. "se der" sa han (var en kjekkas på tv), så stakk han. "det var jo ikke farlig" sa jeg og skjønte ikke hvorfor jeg hadde gruet meg:o) hi hi.

 

Vi har hatt gjester idag. Tatt meg ett parr glass vin og kost oss. I helgen skal vi rydde i kjeller og loft:o) he he. Det blir bra.

 

Kose dere i helgen da!!!!

 

Mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiiiiiiiiiiiiii uff da Brumm... hvorfor skal hun helsikkes tanta tulle det til nå da.. gå å kjøp en test så kanskje hun kommer hihi.. åh jeg som trodde vi skulle nedover sammen, men som du sier får håpe herke dukker opp nå og at du ikke skal stikke så mye som meg.. :o))

Det må å stikke, gjør jeg selv.. er så vant til sprøyter at det går fint.. måtte bare få litt opplæring i dose osv for det var jo så mange tall der!

 

Uff så vanskelig det skulle være med denne msn greia da, men vi kan gå inn på chatten og gå inn på ei side der hvor det ikke er noen å skrive til hverandre og gå ut igjen... vet det er fler som gjør det..

 

Nå er det frokost så får vi vel kle på oss og komme oss ut litt i dag.

Endelig i dag klarte jeg å sovne igjen etter spray kl 07 jippi...

 

Men nå som vi skal spraye kun 2 ganger om dagen og stikke, hvilke tidspunkter gjør du det på da?? må det være 8 timer mellom hver spray og sprøyte???

Så blir det jo spray 7-15 så stikke kl 23 for den må tas til samme klokkeslett hver dag og da må det bli på kvelden når jeg vet jeg er hjemme..

 

Ha en fin lørdag, og jeg skal rope på tante grusom til deg!!!!! klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Tante grusom hørte at du ropte!!! Hurra!! Da jeg var på di kl 0800, etter spray idag tidlig, da var det kommet!!! Bare å ta på bind, legge meg i sengen igjen og smilte:o)

Så begynner nok på sprøyter på tirs.

Tidligere har jeg sprayet morgen og kveld når det har vært 2 ganger. Pleid å ta den i 9 tiden om morgenen og kl 23 når jeg tar sprøyte. Skal høre med ciconia om dette er greit, ble litt usikker. Blir jo veldig skjevt med fordelig av timer...

 

Skal opprette en mail jeg, så kan jeg skrive den inn her senere. Nå venter Brumm mannen på at vi skal se en film:o)

 

Ha en fin kveld videre da lille venn!!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅHHHHHH såå bra Brumm.. nå ble jeg glad. Er jo så typisk at tante grusom gjør som hun vil.. gud jeg hater henne hihi

Kanskje vi kommer ned samtidig allikevel da, åhh ja vi får håpe det.

Ja du får opprette du som er litt sånn datanerd hehe...

 

Nå skal jeg og min kjære sette oss ned og se litt på en sprøytevideo jeg fikk av Sunniva78, så skal jeg vise han litt rundt på BIM hehe stakkars de vil jo så gjerne forstå alt dette her.. syns jo selv det er vanskelig til tider..

 

Vi snakkes, ha en fin søndag med brumm mannen!! klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!!!!!!!!!

 

Snakket med Ciconia i sted og jeg kan begynne med sprøyter i kveld!!! Hurra! Skal jo blø i 3 hele dager før sprøytestart, og siden jeg begynte tidlig lørdag morgen, kan jeg starte idag da jeg stikker på kvelden. Spurte når jeg skulle spraye og fikk beskjed om at det skulle gå 12 timer mellom hver gang. Herregud, da har jeg jo gjort feil de tidligere gangene... Før tok jeg spray kl 0900 og på kvelden når jeg tok sprøyten, kl 23..... Så nå får jeg vel ta den 10 og 22.

 

Er så glad jeg kunne starte idag, da blir det bare 1 dag forsøvet!!!!

Håper vi kan reise samtidig!

 

Ha en flott dag videre!!

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh så bra at du nå er igang.. jeg satte 1 sprøyte i går kl 21. Jeg sprayer jo 2 ganger om dagen kl 8-20 så stikker jeg 21..

 

Jeg fikk også på mail når jeg spurte at det nå var 12 timers intervall på spray, jøss og merkelig at det ikke står noe sted tenker jeg.. så godt en sender mail, og ringer dem.. dårlig info..

 

Er jo ikke så lett dette her med tidspunkter og dose osv.

Jeg må jo stikke 2 ganger pr kveld jeg fordi innholdet ikke er nok til den dosen jeg skal ha.. så stikke blir jeg iallefall vant til hehe..

 

Ja får håpe vi møtes!!! klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja bare 2 timer til sprøyte! Gleder meg til å starte igjen. Jeg bruker puregon, 138IE. Sist hadde jeg 132. Håper virkelig jeg ikke blir overstimulert. Første gangen hadde jeg 150IE, og da hadde jeg 60egg...herregud...Måtte jo bare avbryte. Men siden jeg bare fikk 2 egg sist, vil de øke dosen.

 

Går egentlig greit med kl slett. Har på en regelmessig alarm, så den ringer på samme tidspunkt hver dag. Stiller jo alarmen før jeg legger meg, så når jeg står opp stiller jeg alarmen, så den ringer til kvelden. Ellers hadde jeg nok glemt. Er jo fort gjort det.

 

Nå har jeg vært og svømt, det var utrolig deilig:o)

Nå skal vi se litt på tv og slappe av.

 

Hvor gammel er du forresten?

 

Ha en fin kveld videre lille venn.

 

Klemmer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. har satt min 2 sprøyte, jeg tar Gonal f 225 enheter..

Det går greit, litt ekkelt å sette på seg selv hehe men blir jo vant til det.

Så nå sprayer jeg kl 08-20 så setter jeg sprøyta kl 21..

 

Åh så deilig å svømme da, jeg har vært å hatt time jeg da, stram opp.

Jeg er 36 og min kjære er 35år, bor i Vestfold..

Dere da?

 

Lykke til med 1 sprøyte :o)))))) KLEM

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Liker at mannen setter sprøyte jeg:o)

Kan du ikke kjøpe større enheter? Med puregon kan man kjøpe 900IE og da varer den lenger. Men lønner seg å kjøpe 300 om gangen, er litt mer i hver flaske, så da blir det billigere.

 

Jeg er 31 og mannen er 32. Bor i Oslo

 

Kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen du hehe.. jeg har Gonal f fra et tidligere forsøk så det var så greit å få brukt det opp enn å kjøpe nye.. (skulle igang med min x)

 

Min kjære jobber i oslo og er jo derfra og er nå kun her i helgene, han har jo to barn fra tidligere som han følger opp der inne, og i tillegg så må han jobbe inn litt på jobben fordi vi har tatt litt ekstra ferie. så det er litt tungt å gå gjennom dette alene men som vi har blitt enige om, jeg ville dette her, for det er litt for tidlig ennå i forhold til at han ikke har fått flyttet hit ennå. Vi har ikke vært sammen så lenge som vi føler selv hehe og vi er jo forlovet.. her har det nemlig gått fort i svingene.. så jeg må nok sette sprøytene selv gitt..

Men vi er jo voksne mennesker begge to og vet hva vi vil, og som alle rundt oss sier så er vi skapt for hverandre, og endelig har jeg funnet drømmemannen og det skulle vise seg å ta 36 år før jeg fant han, og mange oppturer og nedturer før den tid..

 

Så sånn er det med oss hehe... så jeg får kose meg som stemor annen hver helg, og det er så koselig fordi guttene stortrives hos oss, jeg er jo super barnslig hihihi.... selv pappan er oppgitt avgitt av oss..

 

Ha en fin dag, nå skal jeg karre meg på jobb med vanvittig hodepine og kvalme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...