Gå til innhold

Hei hei..


#butterfly#

Anbefalte innlegg

Noen som spiser mer når de er hjemme alene?

Det er et problem jeg har ihvertfall.. når mannen er dratt på jobb, barn er i barnehagen drar jeg veldig ofte innom butikken på vei hjem og kjøper meg noe ekstra godt..

Dette er spist opp før de kommer hjem igjen og det er ikke sjelden at papiret er dyttet godt ned i søpledunken.. (Rødme)

Kanskje ikke rart jeg har et lite vektproblem nei..

 

hjelp.. noen som har noen råd..

 

Jeg er jo ikke dum, vet hva jeg burde spise og ikke burde spise.. men det går jo bare ikke.. trenger litt viljestyrke og motivasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har hatt akkurat det samme problemet....*kremt* bare i går klarte jeg å dytte nedpå en dobbelpose men cheesdoodles!! hehe.. Men det var bare et lite siste eksperiment for meg....hehe.. Du ser jeg har nettopp begynnt på reductil og mistet med en gang snaske-lysten.. Så jeg fant ut en siste stappe i tryne kveld...det må tte jeg ha!

Er selv ikke nå særlig søtsugen...men GUUUD jeg er SALTSUGEN!! Kan spise salte ting i posevis... Men det er heldigvis over nå... :o) Ikke at reductil er nå vidunder-slankemiddel...det er jo vektkontroll produkt ikke vekt reduserende.. Å det er har gitt meg tilbake kontroll på live mitt! :o) Spiser nå sundt ofte og lite :o)

Men GUUUUUDD jeg skjønner hva du går gjennom! Har hatt det slik noen år...Opp 10 kg på en mnd...ned 10 kg den neste...jojoslanker delux jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...