Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Har en gutt på 11 mnd som bestandig har våknet i 7 tiden og det har jo vært helt grei tid det Men den siste tiden har han våknet kl 0605 hver eneste morgen og det er litt for tidlig for en trøtt mamma. Har prøvd å la han ligge i senga si og "småklage" i opptill 45 minutter, men han sovner ikke igjen. Har også prøvd å gå inn til han og legge han ned i sengen igjen, men da blir han krakilsk. Vi har det mørkt på rommet så det er ikke det heller. Hjelp meg er det noen som har andre råd????? mamma i november
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Tror nok vi bare må belage oss på at slik er det å ha barn...
lillegull_mamma Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Kanskje det har sammenheng med når han sovner på kvelden? Jenta mi har en natt som vanligvis har vart i 10 timer (inkludert natt-amminger), og noen ganger litt lenger (vi har vært oppe i 12 timer når hun har vært syk eller spesielt sliten). Nå er hun litt eldre, og da sover hun mer om natta, og mindre på dagen. Men da hun var 11 mnd, pleide jeg å legge henne i 22-tida på kvelden dersom jeg ville at hun skulle sove helt til kl. 08 på morgenen. Det høres ikke moro ut for en liten tass på 11 mnd å ligge og småklage i 45 minutter....Kanskje han kunne få komme til senga til mamma'n sin og få litt kos? Kanskje han sovner igjen da, så begge kan få litt ekstra søvn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå