Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Har en gutt på 11 mnd som bestandig har våknet i 7 tiden og det har jo vært helt grei tid det Men den siste tiden har han våknet kl 0605 hver eneste morgen og det er litt for tidlig for en trøtt mamma. Har prøvd å la han ligge i senga si og "småklage" i opptill 45 minutter, men han sovner ikke igjen. Har også prøvd å gå inn til han og legge han ned i sengen igjen, men da blir han krakilsk. Vi har det mørkt på rommet så det er ikke det heller. Hjelp meg er det noen som har andre råd?????
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Hvor lang ettermiddagsdupp sover han? Kanskje du bør kutte ned på den?
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Han har fram til nå kun sovet 45 minutter 3 ganger pr dag. Men de siste 3 ukene har han faktisk sovet fra 1-2 timer 2 ganger pr dag. Jeg er selvfølgelig overlykkerlig for det men kanskje det er derfor at han sover mindre på morran da??? Men utfra det jeg har lest skal barn i alderen 6-12 mnd ha hvertfall 14 timers søvn i løpet av et døgn og derav 11 på natta. Så da skal det jo ikke være for mye søvn heller??? Ikke lett å bli klok på disse små skapningene nei Noen andre ideer?? Takknemmlig for svar
#gurimalla# Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Hei! Har desverre ingen råd. Har prøvd alt når det gjelder jenta mi på 9 mnd.,men ingenting hjelper. Så vi har det samme problemet... eller jeg har blitt så vant til det at det er ikke lenger et problem... Men, det er litt i tidligeste laget,det er sant. Men noen barn starter dagen tidligere,sånn er det bare... Men hvis du får noen gode råd som funker, så gi meg beskjed da... He,he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå