torborg Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 England her, bor i bristol med engelsk mann og en sonn paa 8mnd.
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 hei! =) trives du i england ? har selv en datter som er 8mnd snart, mannen min er fra skottland og vi bor i Glasgow.
torborg Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Jo da jeg trives veldig gody her. Har vert her i 3.5 aar naa. Men savner veldig aa ha familien min rundt meg spessielt naa etter at vi fikk barn. Hvor lenge har du vert i Glasgow? trives du?
*Little Miss Sunshine* Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Vi bor i Edinburgh, har en lille gutt paa 1 aar
Gjest Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 jo jeg trives her , stor by , alltid noe a finne pa, men som du ogsaa, savner jeg hjem spesielt etter jeg fikk barn godt a ha familien sin rundt seg. Saa vi har planer om aa flytte tilbake. Freja : Hvor lenge har du bodd der ? trives du ? hvis dere vil prate har jeg msn : [email protected]
*Little Miss Sunshine* Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 Har bodd her i 6 aar, og trives veldig godt. Edinburgh er super fin, er storby med masse aa finne paa med lillegutt, uten aa vaere for stor Er foroevrigt dansk men har norsk samboer og har planer om aa flytte til Norge om ca. et aars tid. Har desverre ikke msn men skriver gerne mere her eller noe
Gjest Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 ok vi skal flytte til norge i sommer gleder meg masse. mannen min er ifra glasgow, og vi trives ikke saa veldig godt i glasgow. mye rart som skjer her for aa si det sann. stor by ! Hvor har dere tenkt aa flytte ?
*Little Miss Sunshine* Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 Har planer om aa flytte til Oslo omraadet, men ikke midt i byen. Har ogsaa overvejet Kongsberg, kommer an paa job og saadan, sambo kommer fra hurum saa blir nok i den del af landet iallefald Kjenner ikke Glasgow saa godt faktisk, men har en ide om at det er mye mer storby end edinburgh er, virker som to veldig forskellige byer.. Hvad med jer hvor i Norge skal i flytte til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå