Gå til innhold

noen i england (Skottland) her ?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

England her, bor i bristol med engelsk mann og en sonn paa 8mnd.

Skrevet

hei! =) trives du i england ? har selv en datter som er 8mnd snart, mannen min er fra skottland og vi bor i Glasgow.

Skrevet

Jo da jeg trives veldig gody her. Har vert her i 3.5 aar naa. Men savner veldig aa ha familien min rundt meg spessielt naa etter at vi fikk barn.

Hvor lenge har du vert i Glasgow? trives du?

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi bor i Edinburgh, har en lille gutt paa 1 aar :)

Skrevet

jo jeg trives her , stor by , alltid noe a finne pa, men som du ogsaa, savner jeg hjem spesielt etter jeg fikk barn godt a ha familien sin rundt seg. Saa vi har planer om aa flytte tilbake.

Freja : Hvor lenge har du bodd der ? trives du ? :) hvis dere vil prate har jeg msn : [email protected]

Skrevet

Har bodd her i 6 aar, og trives veldig godt. Edinburgh er super fin, er storby med masse aa finne paa med lillegutt, uten aa vaere for stor :)

Er foroevrigt dansk men har norsk samboer og har planer om aa flytte til Norge om ca. et aars tid.

Har desverre ikke msn men skriver gerne mere her eller noe :)

Skrevet

ok vi skal flytte til norge i sommer :) gleder meg masse. mannen min er ifra glasgow, og vi trives ikke saa veldig godt i glasgow. mye rart som skjer her for aa si det sann. stor by ! Hvor har dere tenkt aa flytte ?

Skrevet

Har planer om aa flytte til Oslo omraadet, men ikke midt i byen. Har ogsaa overvejet Kongsberg, kommer an paa job og saadan, sambo kommer fra hurum saa blir nok i den del af landet iallefald :)

Kjenner ikke Glasgow saa godt faktisk, men har en ide om at det er mye mer storby end edinburgh er, virker som to veldig forskellige byer..

Hvad med jer hvor i Norge skal i flytte til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...