Made in Oman Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Kan et spebarn bli "hyper" av 2 ml sukkervann hver time mens kolikken står på som værst?
Benni-min Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Hei. Min gutt hadde også kolikk en stund, men det ga seg etter et par behandlinger hos refleksolog. Men jeg ga før, og fortsatt hvis han får vondt i magen, sukkervann. Jeg blander bare på gefylen slik de gjorde på barselavd., på flaske og gir i flaske. Han drikker til han gir seg selv. Det pleier ikke være så veldig mye, men det blir mer enn den teskjeen som alle snakker om. Etter han har drukket ferdig, sovner han som regel etter noen min. og sover fredelig og våkner noen timer etterpå uten vondt. Men jeg ga/gir aldri sukkervann fra flaske slik hver time altså. Men en gang pr dag når han begynner å få vondt. Som regel blir det på ettermiddagene. Da holder det hele kvelden. Men nå er det veldig sjelden han har slik mageverk, og han er 2,5mnd. Jeg gikk til refleksolog da han var 1mnd gammel. At ikke du også prøver alternativ beh. til ditt barn hvis han/hun er så plaget av kolikk? Da slipper du sukkervann hver time. Lykke til.
Made in Oman Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2006 Takker for råd, men det finnes knapt noe vi ikke har prøvd ... nytter ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå