sarasara Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 noen tips? eg har termin om 8.dager,og vi har ikke blitt enig om navn enda..det blir nokk internasjonalt,men kanskje tyrkisk,vist vi finner noe fint.
~**nuttis**~ Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 www.behindthename.com finner du navn Vi har brukt Dennis(deniz på tyrkisk) og Kenan Elias(ylias på tyrkisk).Valgte den norske måten å skrive på.Kenan er bare tyrkisk.
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Tja,jeg vet noen som jeg syns er fine: Ilker, Mikail, Cavit(tror dette er korrekt skrivemåte), Sinan, Baki, Sevket eller Cevdet(ikke helt sikker på stavemåte..). Kanskje du liker noen av disse?Lykke til med fødselen og tiden etterpå)! Mvh
Lala82- Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 EMRE :-) Gutten min heter det og Emre er tyrkisk navn og lett å uttale :-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Yousef, Yaqub, Khalid... er de jeg vet........ venninna mine sin gutter heter Ali og Hakan. Flotte gutter! Og pene navn=0)
*Minnie Mus* Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 Ayhan heter sønnen min og jeg elsker det navnet he he
Baremeg Skrevet 10. november 2006 #9 Skrevet 10. november 2006 hehe, Ayhan heter sønnen til tanta mi som er bosnisk. En flott gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå