Vestlandske meierier A/S Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 eller så var storebror frykteli treig kanskje? Minsten på 3,5 mnd snudde seg fra rygg til mage igår og tilbake igjen, det samme gjorde han nå i dag morges. Skikkelig og, ligger en stund på magen og kikker før han snur seg tilbake igjen.. storebror var 5 mnd før han snudde fra rygg til mage og enda eldre før han fant ut hvordan han skulle snu tilbake! hva gjør deres babyer?
snull Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Minien her snudde seg først fra mage til rygg, gjorde det da hun var 3,5 mnd...skjønte først noen uker senere hvordan hun skulle rulle tilbake. Nå er hun 5mnd og ruller dagen lang
børdi Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 han er nok litt tidlig ja, min var ikke fylt 3 mnd engang før han snudde fra rygg til mage, men fra mage rygg har han bare gjort noen få ganger(tror han bare har tippet over liksom ) hehe.. og han er nå 5 mnd i dag faktisk:-)
glad_jenta Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 min sønn snudde seg fra rygg til mage 2 ganger på 3 mnd dagen.
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Her også På dagen han ble 3 mnd snudde han seg over på magen flere ganger. Men han snudde seg ikke bevisst tilbake til rygg igjen (tror jeg) før noen uker etterpå.
Mathoka Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Han er tidlig ute ja =) Lillegutt snudde seg fra rygg til mage på 3 mnd-dagen, og har ikke gjort annet fra den dagen, bare snudd seg hele tiden, overalt (i senga, vogna o.l). Nå er han 5,5 mnd gammel og har snudd seg bevisst fra mage til rygg i ca to uker, men han trives best på magen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå