Gå til innhold

God morgen moden mamma :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker deg en fin dag, og håper at jeg selv fremdeles sover min søteste søvn akkurat nå, da jeg ikke klarte å komme meg tidlig i seng i kveld/natt....Heldigvis har sambo hjemmekontor så han tar seg av barn og frokost, så mor får sove litt ekstra:-) Snille sambo`n min;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen du også - så hyggelig med sånt innlegg med en gang man logger seg på! Takk for mange hyggelige, morsomme og reflekterte innlegg, og ha en flott dag du også!

Skrevet

God morgen til deg også, når du vel har sovet ferdig....

Skrevet

God morgen og takk for slike innlegg :-))

Sov til ti i dag, etter å ha vært oppe med småen fra fire til seks. Det er litt ljug med dette fra fire til seks, vi sovnet nemlig på sofaen begge to, så da har jeg sovet mer enn på lenge og er i kjempeslag - ihhh-ha!! Ha en strålende dag alle sammen!

Skrevet

God morgen eller god formiddag!

Her i gården har det vært full rulle siden kl. 6 !

Skal jobbe til 15 i dag, da er det helg :o)

Skrevet

Håper du har hatt en strålende morgen selv!

VI har vært ute på kjøretur til IKEA for å holde oss ute mens vaskehjelpa tar fredagsvasken. Nå har vi kommet oss hjem og det er HELG ;-) Nesten så det bare er å sette i gang med pizzadeigen og gjøre klar for en helt vanlig, men ufattelig deilig, fredags ettermiddag/kveld!

Skrevet

God dag Attpåklatten !

Nå har du vel stått opp?

Gullungen min sov til 06.30 i dag, så hentet jeg ham -så sov vi en time til! Luksus!

Deretter var jeg på trening (Oscar er i park der). Enda mer luksus.

I kveld skal jeg på by'n med noen venninner og det er lenge siden...

Syntes jeg har det helt topp om dagen. Egentlig så har jeg ikke lyst til å begynne å jobbe igjen, jeg...

Har du det fint i dag da? Og dere andre?

Ha en flott helg, alle sammen!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...