Gå til innhold

I dag har vi vært i svømmehallen

Anbefalte innlegg

Skrevet

for første gang, og det var veldig gøy. Vi valgte å reise til Risenga svømmehall i Asker, og det er jeg glad for. Det er kjempefint der.

Oscar (9 mnd) storkoste seg- og det gjorde storebrødrene også.

Anbefales!

Nå må jeg sette meg forann tv'n for det er siste episode av 24....!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er det ikke morsomt i vannet med disse små menneskebarna:-))

Skrevet

Vi går på babysvømming der hver onsdag kl 12 ;-) Det gjør Ronja og Selma 62 også.

Skrevet

Jeg husket at noen av dere går på babysvømming, og trodde kanskje at det var der. Gikk på babysvømming med den eldste min, men nå orker jeg ikke å forplikte meg. Med de 2 eldste gikk jeg også på turn fra 1 års alder. Denne gangen skal jeg ikke melde meg på noe, men ta ting som de kommer.

De eldste er med på både fotball og bandy, så det blir til at Oscar og jeg blir med på litt kamper og sånn. Får håpe han ikke vil bebreide meg når han blir stor, men jeg orker ikke mer stress..

Lærer dere mye på kurset? (litt dårlig samvittighet nå). Var veldig imponert over anlegget. Kommer nok ikke til å bruke badet i Drammen mer nå nei. (Drammen får nytt om 2 år).

Skrevet

Jeg er motsatt jeg da. Med de to første rakk jeg nesten ingen ting. Med tredje og siste melder jeg meg på det som kan meldes på ;-)

Men ikke ha dårlig samvittighet da. Tror det viktigste er å ha tid til å kose seg!!!!! Men skulle du ha lyst til å starte begynner det sikkert et nytt kurs når dette er over (tror vi snart er halvveis). Og instruktøren er kjempeflink (er prisbelønnet fra USA)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...