Camilla_fikk_prinsesse Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Må jeg ha underskrift fra faren om han ikke har el vil ha kontakt med datteren sin?Jenta mi er 3 mnd, og vi skal på ferie til Lanzarote i desember så ho trenger pass. egentlig sykt at så små barn må ha pass...
winneboo Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Dersom dere har delt foreldreansvar så må du ha hans underskrift. Er han ikke i bildet i det hele tatt å du ikke aner hvordan du skal få ta i han så får du pass uannsett.
Camilla_fikk_prinsesse Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2006 Han er ikke i bildet. men mamma skulle passe Oda Emilie, litt tryggere det enn å ha med en liten knøtt til syden. Så da blir det tur i april:) da blir jeg også brun før sommeren=) hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå