Gå til innhold

utdrikkningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan forestiller du deg ditt utdrikkningslag hvis du kunne velge? Hva ville du satt pris på, å ikke?

Noen som har noen gode ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mott utdrikningslag ble jeg ikke "drete" ut, fikk spa av venninnene mine og vi hadde masse artige drikkeleker. veldig trivelig, en liten gjeng på 10 stykker på hyttetur ved sjøen. Koste meg glugg ihjel.

Spa var bare überdeilig!!!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Enig at å bli drete ut ikke er noe koselig. Heller finne på noe som du vet at den som drikkes ut har hatt lyst til å prøve lenge og evt bare være hjemme hos noen og drikke litt, synge karaoke osv...

Skrevet

Jeg foretrekker en rolig og koselig dag med gode venner. Ser for meg spa/ hudpleie , god mat og drikke. Det absolutt verste for meg er utkledning , utdritning og skikkelig fyll

Skrevet

Jeg ville ikke på spa for dette forutsatte at mine venner måtte sitte og vente på meg, og det syns jeg hørtes kjedelig ut. Hele gjengen havna derfor på dansekurs. Linedance!! Skikkelig harry, og kjempemorsomt for alle!!!

Jeg ble heller ikke driti ut, men jeg måtte på reptilparken og holde en tigerpyton da:-))

Skrevet

jeg er vel litt motsatt av mange andre her. EElsker å kle meg ut, og hadde bare synes det hadde vært gøy. (da mener jeg ikke å gå i uheldige klær som er så stramme at valker tyter ut både her og der, eller å gå nesten naken)

Har heller ikke noe mot å få oppmerksomheten rettet mot meg ved å måtte gjøre forskjellige ting. Kunne sikkert sunget, danset o.l. etter et par drinker. Tror man kjenner venninnen sin godt nok og vet hva hun kan tåle. Folk er jo forskjellige. Tror bare spa og en god middag hadde vært litt kjedelig for meg. Jeg er litt vill av meg....:)

Det jeg aldri hadde gjort er å:

- hoppet i fallskjerm eller annen ekstremsport

- bli forlatt et sted hvor man ikke vet hvor man er.

- bli tvunget til å drikke å mye at jeg blir så dårlig at hele dagen er ødelagt fra morningen av.

- Bli tvunget til å holde en tarantella eller liknende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...