Gå til innhold

Jeg vil ha ny vogn! Hva synes du om DIN???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på en vogn som:

- er trehjuling med vendbart forhjul som kan låses

- brems

- god plass under vognen

- god plass i vognen (trenger ikke babydelen, kun sportsvogn)

-vendbart styre, evt.styre MÅ være slik at jeg kan se babyen

-lett å legge sammen

- ,må få plass i en golf:-)

Har sett litt på Quinny men tar gjerne i mot tips om evt.andre vogner av dette slaget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville ikke kjøpt en quinny, er en møkka vogn

Skrevet

Vi har Teuronia spirit s4, den oppfyller de fleste av kravene dine :)

Dvs jeg aner ikke om den får plass i en golf da ;) ..og så er det ikke god plass under den når setet er vendt mot deg ihvertfall, mulig bedre om man snur det, men har ikke vært aktuelt her enda.

Skrevet

Jeg har lyst på en vogn som:

- er trehjuling med vendbart forhjul som kan låses JEPP

- brems NOPE

- god plass under vognen JEPP, får i hvertfall to store handleposer, og noe løst som jeg stapper rundt...

- god plass i vognen (trenger ikke babydelen, kun sportsvogn) JA

-vendbart styre, evt.styre MÅ være slik at jeg kan se babyen NOPE, men du kan kikke gjennom kalesja, er et vindu der, eller du kan bare ta kalesja tilbake.. (er vel det jeg savner mest på vogna egentlig.. men jeg har ei trygg jente som vet hvor hun finner meg)

-lett å legge sammen JAAAAA, veldig - en av grunnen til at vi valgte denne fremfor quinny.. lett å bære og for den saks skyld...

- ,må få plass i en golf:-) Dette vet jeg ikke... da må du nesten ta med bilen til butikken og prøve...

Og vognen er....?? One tree hill urban jungle

Skrevet

har en urban detour jeg...den mest digge vognen jeg har trillet..så lett...

men får ikke snudd vognen...og lillegutt sitter feil vei...så skal ut og se på vogn i dag

Skrevet

hva med easywalker?? (www.easywalker.no)

har den ikke selv. men ønsker meg en vogn som blir bitteliten når den slås sammen. den veier visstnok bare 7 kg med sportsdelen..

har sett litt på den. ser bra ut og finnes i mange fine farger.

forrsten var jeg og prøvde quinny freestyle og speedy, og teutonia s3. det va ikke tvil om hvilken vogn som var lettest å trille. det var teutoniaen!!!

Skrevet

Hei alle, takk for svar!

Hvorfor anonym er Quinny en møkkavogn? Hva er det du ikke liker ved den?

Skrevet

Jeg har Quinny og er veldig fornøyd. Så her er det nok mange meninger.

Skrevet

Har Teutonia Spirit S3 som oppfyller mange av dine krav.

Vil du ha brems, må du importere fra Tyskland. Hjulet kan låses, god plass under men litt kroglete å få lagt ting der, vognen er romslsig, ikke vendbart styre med vendbar sittedel, lett å legge sammen men vet ikke om du får den i en Golf.

Kikk inne på vognforumet, og bla deg litt tilbake. Der står det mye om Spirit.

Skrevet

Hei, jeg har Quinny Freestyle osv. Er kjempefornøyd med den!!

-den har tre hjul og vendbart forhjul, veldig lett å låse forhjulet men gjør det aldri. Den er lett og fin å trille, snur rundt sin egen akse omtrent.

-brems som vanlig vogn + en fantastisk håndbrems som jeg ikke hadde klart meg uten i nedoverbakker (har slitt litt med rygg/ bekken og deilig å slippe belastningen)

- dårlig plass under vognen da... er blir den slått av urban jungle, men jeg får plass til en handlepose + en på styret (henger den på ringeklokken) Har også paraply, regntrekk, teppe osv liggende under vognen.

- den har vendbart styre, og jeg kunne ikke klart meg uten:) Lille trenger foreløpig å se meg, har prøvd å snu han en gang og det gikk ikke bra...hylskrek gitt...:)

-ganske lett å legge sammen, kan være litt trå i begynnelsen men når du har lært teknikken går det lett.

-vet ikke om den passer i en golf, men det er lett å ta av hjulene så det burde gå fin-fint:)

Jeg har også litt lyst på urban jungle vognen, men det som avgjør for meg er at Quinnyen kan snus begge veier og barnet kan ligge rett ut å sove, når det blir større går ikke dette i den andre. Men syntes kanskje at kalesjen på min vogn er litt åpen hvis du skjønner, ikke helt tett som på feks urban jungle.

Er superfornøyd, men mulig jeg bytter etterhvert når Lille blir større og vil sitte fremover.

Har blitt anbefalt å ligge unna Hartan skater vognen, det er visst masse reklamasjoner på den...forhjulet detter av å sånn...

Skrevet

Vi har nå denne vogna, fikk veldig billig og jeg synes den gynger mye bedre en de nye vognene vi var å så på men - er jo at den ikke har bedre hjul og skal man ha nye må man jo ut med like mye penger som man kunne kjöpt ny vogn for..

http://www.blocket.se/vi/9481018.htm?ca=23_8_s

Men nå har jeg begynt å sikle litt etter de nye hartan vognene, fåes veldig billig fra tyskland så vi får se...:)om jeg finner samboers visa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...